SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Nogi!!!

Wysłana -
Mam pytanie jakie jest dobre cwiczenie na nogi tz by zmniejszyc ich objetosc

Marieta
Gadu-Gadu 1284
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Oprocz biegania to dobre sa:
1.PRZYSIADY ZE SZTANGĄ
2.PROSTOWANIE NÓG W KOLANACH
3.UGINANIE NÓG W KOLANACH
4.WYKROKI ZE SZTANGIELKAMI
to sa cwiczenia ktore znam ale na ladne nogi nie mam sposobu chyba najlepszy to bieganie wyrabia tez posladki (hmmmhmmmm) :)

Fire
Moderator




Zmieniony przez - F/re w dniu 01-04-26 16:09:52
Wysłana -
Ja też chętnie usłyszałabym coś na ten temat.
Może ktoś jednak....?
Wysłana -
dużo powtórzeń,powyżej 15 w ćwiczeniach na nogi i aeroby oraz dieta.
Wysłana -
Dobrze jest cwiczyc kazda noge oddzielnie. Wtedy skupiasz cala uwage na cwiczonych miesniach jednaj nogi, przez co nie doprowadzisz do sytuacji, ze jedna noga pracuje bardziej niz druga (bo jest silniejsza). Powtorzenia rob wolno. Przy uginaniu kolan na maszynie nie prostuj nog do samego konca. Powodzenia.

Prince$$
Wysłana -
Zgodze sie z opnia F/re , rpocz wykrokow ze sztangielkami , ktore tak naprawde malo co daja. U mnie kolezanki wykonuja te 3 pierwsze cwiczenia + rowerek przed i po.

666
Wysłana -
Heh,ja robie tak:

1przysiady ze sztanga i wykroki(tez z jakimś obciazeniem).3serie tego i tego na zmiane.Bez przerwy praktycznie.
2.Wyprost+Zginanie w kolanach(też 3 serie na zmiane bez przerwy)
3.Odwodzenie i przywodzenie(tak samo bez przerwy 3 serie na jednym i drugim)
4.I cyk na bieznie-a na ile to róznie,ale najlepiej na pół godzinki.

Trening jest strasznie męczący.Sama umieram jak to robie(głównie przysiady i wykroki),ale cóz.Wyniki są nieziemskie

Jak ktos już sporo cwiczy i ma dość silne nogi,to polecam.:)

truska
Wysłana -
F/re, u mnie po wykrokach widac skutki. Duzo mi daly na dwuglowe i na posladki. Na poczatku cwiczylam tylko wykroki, wiec mam 100% pewnosc, ze to po nich. Ale to zalezy od osoby.
Wysłana -
I spróbuj też wykroków z "setkami" - kiedy już stoisz w wykroku, pogłębiasz go delikatnie, obniżając się o kilka centymetrów - sto takich pogłębień na każdą nogę (potem mogą być 2-3 serie po 100)wykonanych dokładnie daje bardzo dobre efekty.
Wysłana -
Dzieki napewno wyprobuje!

Marieta
Gadu-Gadu 1284
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź