SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Niska waga dużo tłuszczu

Wysłana -
Cześć, mam od niedawna 17lat. 189cm wzrostu i ważę jedynie 75kg a na moim ciele jest pełno tkanki tłuszczowej. Zacząłem robić ćwiczenia na biceps i generalnie szerszą,, górę,, na siłowni jakiś tydzień temu. Na klatce piersiowej (piersi są zbyt duże), brzuchu i udach mam tłuszcz co jest dla mnie uciążliwe nie wspominając o grubych nogach. Nie pije żadnych słodkich napojów, jem te 3 4 posilki dziennie w miarę regularnie i ten Tłuszcz nie chce zejść. Ma ktoś jakiś porady?
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Odrzywiaj się zdrowo i ciężko trenuj A efekty same przyjdą ale nie w " 5 min".
Wklej dietę do oceny .
Wysłana -
Hej, poczytaj bo brakuje ci podstawowej wiedzy

http://www.sfd.pl/######_Najważniejsze_tematy_dla_JUNIOR_a_!!!!!_######-t834427.html 
Wysłana -
Dziękuję :)
Wysłana -
zły trening złe odzywianie, tak myślę ale to najlepeij rozpisz jak się odżywiasz i jak trenujesz wtedy coś więcej bedzie mozna napisać
Wysłana -
Staram się jeść posiłki w miarę regularnie czyli śniadanie o 9, obiad o 15 i kolacje około 19. Między posiłkami czasami jakieś owoce wpadną, żadnych słodyczy ani napojow kolorowych pije tylko wodę. Jakiś miesiąc temu dopiero się zaczęła ta moja,, dieta,, ale nie wiedzę żadnych rezultatów w sylwetce oprócz spadania na wadze. 75kg a 190cm to trochę mała waga jakby nie patrząc. Zawsze na śniadanie staram się jeść dużo białka m.in dużo jajek, jakaś mozzarella czy coś czasami płatki owsiane. Na obiad przeważnie warzywa czy ryze i mięsa typu piers z kurczaka. Kolacja raz większa raz mniejsza. Raz jogurt grecki z płatkami musli a raz kilka kanapek tylko z czarnego chleba. Muszę przyznać, że co jakiś czas reż jem tosty na śniadanie ale to chyba nie największy problem. Nie wiem czy po prostu miesiąc to nie za krótko :p
Wysłana -
Najlepiej napisz wieczorem co dzisiaj zjadłeś wg takiego schematu http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html 
Wysłana -
Jeśli chodzi o trening to jestem na siłowni godzinę - półtora i robię ćwiczenia na biceps, trochę triceps i generalnie klatkę piersiową gdyż staram się pozbyć męskich piersi czy jak to się tam zwie :D
Wysłana -
moze sie zaje chales niską kalorycznosca diety.. sylwetka + obwody. Robiles kiedys badania krwi i cos wiecej niz morfologie ? Hormony?
Wysłana -
Strasznie ogólnikowi wszystko napisałeś, trochę tego trochę tamtego, tu trzeba mieś poukładane wszystko wchodzac na siłkę musisz mieć już konkretny plan którego się trzymasz a nie trochę tego i tamtego.
Wysłana -
Treningiem klaty nie zrzucisz tłuszczu na klacie. Posiedź na diecie kilka miesięcy, a na siłowni ćwicz całe ciało, gdyż trening nóg i pleców to więcej spalonych kalorii i lepsza odpowiedź anaboliczna organizmu.

Nie spalisz tłuszczu miejscowo katując tylko daną partię, to tak nie działa.

Kurde, na pewno nie w tydzień, litości. Żarłeś śmieci całymi latami i oczekujesz że Ci to spadnie w kilka dni;)
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź