SFD.pl Administracja i Moderatorzy

Nieuzywany avatar

Wysłana -
Hmmm, mam nastepującą sprawę...
Otóż jak wiemy kradzież avatara na SFD to powazne wykorczenie, grożą sankcję w rodzaju banicji itd.
Co jednak, zezeli ktos ma naprawde super avatar, zdjęcie-marzenie milionów, i zajął go tylko po to, by inni fani nie mogli z niego korzystac?
Takie osoby mają okreslone avatary, ale na forum pojawiają sie sporadycznie...nikt ich wlasciwie nie zna, nie kojarzy...
czy mozna uzywac avatara takiej osoby?

sam juz od dawna mam chrapkę na pewien f-a-n-t-a-s-t-y-c-z-n-y avek, ale zostal juz zajęty... a jego wlasciciel, nie bacząc na to jakim skarbem dysponuje-nie pojawia sie prawie wcale

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -


to walsnie ten avatar...moze ktos kojarzy jego wlasciciela, szkoda zeby sie takie zdjątko marnowało...
Wysłana -
Wysłana -
Wysłana -
znam te twarz

nie musisz sie jednak obawiac jakiejkolwiek kary bo zeby wejsc w panel banicji trzeba pokonac kilka linkow na forum a to juz troche jest dla wlasciciela avataru...
Wysłana -
Wysłana -
wiecie o nim cos bliżej?

Podobno ma ksywke "poniedziałkowy Joe", ale nie wiem za duzo na jego temat...

Zmieniony przez - PITTT w dniu 2005-06-09 23:48:57
Wysłana -
Hahahaha szkoda, że sog już nie wejdzie
Wysłana -
Radziłbym na ostatnie poniedziałki miesiąca zmieniać
Wysłana -
lol
Wysłana -
Strona 1 z 7