SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Nietypowy rozkład treningu, jak rozwiązać

Wysłana -
Witam, mam teraz nietypowy turniej. W sobotę miałem mecz ligowy (90 minut) w piłkę nożną, a w niedzielę zaczynam turniej, pierwszy mecz w niedzielę ok 20, w poniedziałek dwa mecze jeden ok 9 drugi ok 14, we wtorek jeden o 9. Pytanie, na co powinienem nacisk położyć jeśli chodzi o odżywianie, mecze turniejowe trwają po 70 minut, jest to spory wysiłek no i chciałbym uzyskać jakieś wskazówki co zrobić żeby zminimalizować ryzyko jakiejś kontuzji czy też najzwyczajniej zmęczenia.


Zmieniony przez - kamoo11 w dniu 2018-05-13 08:19:48
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Od kontuzji się nie uchronisz, dobrze się nawadniaj, bo obecnie jest ciepło najlepiej izotoniki, jakie amsz możliwości zywieniowe, to jest turniej poza miejscem zamieszkania czy w domu sobie coś mozesz ugotować
Wysłana -
Ja bym polecił ci wartościowe posiłki z naciskiem na większą podaż węglowodanów. (Węglowodany to główne źródło energii.)
Wysłana -
Niekoniecznie ,zaleznie od diety ,sam jestem na tluszczowej i to tluszcze sa glównym źródlem energii ;) Do autora to jedyne co mozna polecic to dobra rozgrzewka
Wysłana -
-ZŁY-
Niekoniecznie ,zaleznie od diety ,sam jestem na tluszczowej i to tluszcze sa glównym źródlem energii ;) Do autora to jedyne co mozna polecic to dobra rozgrzewka



Masz rację, albo nacisk na tłuszcze albo węglowodany zależy od organizmu, aczkolwiek jeżeli autor głownie czerpie energie z węglowodanów to nagle wejście na tłuszcze raczej nie przyniesie oczekiwanego rezultatu, według mnie trzeba najpierw przyzwyczaić organizm. Chociaż dla piłkarza preferuje bardziej kłaść nacisk na węglowodany, ale to już zależy od człowieka. Autorze tematu, pamiętaj także o warzywach i owocach i jak wyżej nawadniaj się i przed meczem zrób dobra rozgrzewkę.
Wysłana -
ja bym stawiał an węgle zwłaszcza miedzy okresem co masz 2 mecze w ciągu dnia, dobrze też walnąć sobie drzemkę
Wysłana -
zdecydowanie wegle
Wysłana -
Dieta raczej zdecydowanie zbilansowana z największą ilością węgli, blisko domu więc w przerwie między meczami raczej będę jechał do domu żeby coś oszamać, między meczami w poniedziałek myślałem nad samymi węglami + ew. WPC, nawodnienie i rozgrzewka wiadomo. Owoce jak najbardziej a propo warzyw, to nie wiem czy będą one dobrym rozwiązaniem przed meczem, kalorii w nich niewiele a objętościowo trochę zajmują, nie chciałbym efektu "dopchania" przynajmniej przed meczami i między nimi. Generalnie na codzień trzymam bilans na lekki minus, myślę że przez te dni może zrezygnować z tego i po prostu jeść dużo węgli, bo i tak zapotrzebowanie będzie mocno zwiększone niż w standardowym tygodniu
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź