SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Nietuzinkowy zestaw witamin- czy warto ?

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 14801

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 54 Napisanych postów 1361 Wiek 46 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 31130
Mam 39 lat i ćwiczę od pół roku, jest dieta, ze wspomagaczy to kreatyna mono i gainer, przybrałem 6 kg, niebawem zacznę redukcję, trening siłowy + bieganie.
Nigdy nie wspomagałem się żadnymi witaminami, ale przyznam że jestem ospały, spowolniony, brak mi werwy.
Chciałem kupić sobie ZMA ale kolega który ćwiczy już 21 lat powiedział że przygotuje mi zestawik witamin, po których będę zadowolony- dodał że moja żona jeszcze bardziej - choć nie o to mi chodziło.
Więc dostałem karteczką z taką listą i sklep zielarski gdzie to dostanę:

1. Buzdyganek naziemny- Tribulus
2. Żeń-szeń koreański
3. Magnez
4. Witamina B 12
5. Witamina B 6
6. Witamina E
7. Testosteron 250

Od siebie wyczytałem że jeszcze dobrze jest brać witaminę C 1000 mg na dobę- ale nie wiem czy na raz to brać ?
Mówił mi że witaminy lepiej kupować i brać oddzielnie każdą, bo mieszane zestawy mają mniejsze dawki.
Jednak w tym zastawie brakuje mi cynku, i nie wiem czy go dobrać ?
Mam też wątpliwości co do witamin E, wyczytałem że działa ona dobrze na męskość, a konkretnie to powinni ją brać starający się o dziecko, a ja mam już trójkę więc w tej kwestii jej nie potrzebuję.

Doradźcie mi proszę czy coś z tej listy wykluczyć a coś może coś dodać ?
Ten testosteron 250 to chyba najkorzystniej w aptece kupić no nie, mocniejsze też są czy trzeba brać tego więcej ?


Zmieniony przez - OTTO w dniu 2017-03-23 16:40:08
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...