SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Niedojadanie na redukcji dieta do oceny

Ankieta - proszę o pomoc

Wiek 28
Płeć Kobieta
Cel Redukcja
Waga 56
Wzrost 160
Poziom bf (zdjęcie poglądowe) ok 17%
Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?) Duża
Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni) Staż treningowy 5 lat, treningi 3-5 razy w tygodniu
Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie
Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie) Badania w normie
Stosowana lub planowana suplementacja Białko, aminokwasy, spalacz
Wysłana -
Witam,
Ćwiczę już od kilku lat, efekty były zadowalające, jednak ostatnimi czasy trochę się opuściłam z dietą, co niestety nie wpłynęło pozytywnie na moją sylwetkę. Postanowiłam wrócić do regularnych treningów oraz diety, obliczyłam zapotrzebowanie wg kalkulatora "Po treningu" wyszło mi około 2200 kalorii, co zmniejszyłam do 1900 dieta redukcyjna. Schudłam od listopada około 6 kilo (nie ważę się co tydzień, wiec obecnie nie wiem :D). Problem polega na tym, że nie mogę dobić nawet do tych 1900 kcal, bo po prostu nie chce mi się jeść.(wiadomo wcześniej było bardzo łatwo nabić sieciowym jedzeniem itp).

Proszę o poradę, co mogę zrobić gdyż przeważnie (szczególnie w dni treningowe) ucieka mi jeden posiłek (przedtreningowy) np. Obiad jem o 14 - trenuje koło 17 koło 16 powinnam zjeść posiłek niestety jestem dalej pełna po obiedzie, a jak zjem na siłę to na treningu nie mogę się ruszać. Jakie rady proponujecie? Poniżej wklejam zrzut diety- tez prawdopodobnie do poprawy.



Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Zapotrzebowanie wylicz wg wzoru :
http://m.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_BF-t276436.html
Dieta wymaga poprawy
Wysłana -
Kalorie zawsze możesz dobić z tłuszczy, ale zacznij od poprawy diety i na poczatek zamiast tych odżywek biakowych wrzuc jakieś mięso



Zmieniony przez - kojot692880745 w dniu 2018-02-09 08:21:55
Wysłana -
Wydaje mi się, ze nie ma żadnej potrzeby przekraczania 100 g białka. Dobierz właściwe źródła - kurczak wędzony i makrela wędzona to średnio (od czasu do czasu ok, ale to wędzenie przemysłowe nie jest w żadnej mierze zdrowym sposobem przetwarzania).Serek wiejski tez od czasu do czasu i proch od czasu do czasu, a nie jako podstawa... Orzechów mi brakuje i innych zdrowych tłuszczów, nie wrzucałabym też do liczenia warzyw typu papryka i pomidor bo tylko zamydla obraz, a i tak twierdzisz ze nie dojadasz.
Wysłana -
I mogłabyś się chociaż zwazyc bo ciężko stwierdzić ile powinnaś jeść na oko, jak ważysz 80 kg to białko by moglo zostać a jeśli 60 to 100 wystarczy


Zmieniony przez - kojot692880745 w dniu 2018-02-09 09:09:19
Wysłana -
Dziękuję za odpowiedzi :) Zdaję sobie sprawy, że dieta nie jest idealna i wymaga poprawy. Jest to jeden dzień, wiadomo, że nie jadam tak codziennie, staram się urozmaicać niestety odżywki używam, gdyż w pracy często muszę ratować się jakimś szejkiem z banana, płatków itp...
Wysłana -
Ważę 56 kilo (waga sprzed dwóch tygodni) czyli mówicie, że 100 gram wystarczy... zapotrzebowanie liczyłam wg kalkulatora po treningu BTW 30-30-40 i tak mi wyliczyło.
Wysłana -
100g wystarczy.


Zmieniony przez - Paatik w dniu 2018-02-09 09:24:27
Wysłana -
W zupełności, a do pracy nie możesz zrobić sobie kanapki z mięsem? Makro najlepiej liczyć po swojemu, bialko ok 2 gr na kg, tłuszcze min 1 na kg a reszta z wegli, w przypadku jak ciężko Ci dostarczyc taka ilość pożywienia najlepiej dobić tłuszcze kosztem wegli gdyż łatwiej zjeść garść orzechów niż pół worka ryżu czy czegos tam :) druga sprawa nie wiem ile masz wzrostu ale żebyś nie przesadziła z tą redukcja :)



Zmieniony przez - kojot692880745 w dniu 2018-02-09 09:36:58

Zmieniony przez - kojot692880745 w dniu 2018-02-09 09:38:08
Wysłana -
Dziękuję za odpowiedzi :) Zastosuję się do waszych porad. Co do kanapek pracuję w szkole i przedszkolu, kiedy jestem w szkole oczywiście moge zjeść normalnie, kiedy mam godziny w przedszkolu jest to trochę ciężkie... ale postaram się tak przesunąć godziny posiłków, żeby zjeść w miarę normalnie :)
Wysłana -
A co do wzrostu mam 160 i właściwie już jestem zadowolona,chce zrzucić ostatnie 3 kg, w gruncie rzeczy to bardziej "wymodelowac" sylwetkę, a nie chce tez za bardzo ucinac żeby potem szybko nie przybrać :)
Strona 1 z 4
Dodaj odpowiedź