SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Niedojadanie na redukcji dieta do oceny

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 7730

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

28

Płeć

Kobieta

Cel

Redukcja

Waga

56

Wzrost

160

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

ok 17%

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

Duża

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

Staż treningowy 5 lat, treningi 3-5 razy w tygodniu

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

Badania w normie

Stosowana lub planowana suplementacja

Białko, aminokwasy, spalacz
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 7792
Witam,
Ćwiczę już od kilku lat, efekty były zadowalające, jednak ostatnimi czasy trochę się opuściłam z dietą, co niestety nie wpłynęło pozytywnie na moją sylwetkę. Postanowiłam wrócić do regularnych treningów oraz diety, obliczyłam zapotrzebowanie wg kalkulatora "Po treningu" wyszło mi około 2200 kalorii, co zmniejszyłam do 1900 dieta redukcyjna. Schudłam od listopada około 6 kilo (nie ważę się co tydzień, wiec obecnie nie wiem :D). Problem polega na tym, że nie mogę dobić nawet do tych 1900 kcal, bo po prostu nie chce mi się jeść.(wiadomo wcześniej było bardzo łatwo nabić sieciowym jedzeniem itp).

Proszę o poradę, co mogę zrobić gdyż przeważnie (szczególnie w dni treningowe) ucieka mi jeden posiłek (przedtreningowy) np. Obiad jem o 14 - trenuje koło 17 koło 16 powinnam zjeść posiłek niestety jestem dalej pełna po obiedzie, a jak zjem na siłę to na treningu nie mogę się ruszać. Jakie rady proponujecie? Poniżej wklejam zrzut diety- tez prawdopodobnie do poprawy.



Ekspert SFD