SFD.pl Doping

Dodaj odpowiedź

Niedoczynność przysadki,tarczycy

Wysłana -
Witam jak w temacie chodzi tu o przysadke oraz tarczyce. Zaczynajac od poczatku.. Ok 3 lat temu w wieku 19 lat mialem pierwszy cykl enan plus jedna ampulka deki, cykl zostal przerwany,odblok po miesiacu. Po roku zaczely sie problemy z libido szukanie przyczyn i w miedzy czasie coraz gorszy stan zdrowia i samopoczucia.
W tym momencie libido oraz potencja jest na poziomie zero juz od ponad roku. Z ostatnich badan wynika niedoczynnosc tarczycy lub przysadki.
* Tsh 3.159 norma 0.570-4.780 gdzie mezczyna w moim wieku powinien miec ok 1.5 max 2.
* fsh 1.51 a norma 1.40-18.10 !!
* estradiol 44.6 norma 11.8-39.8
* testosteron 698 norma 253- 753
* lh 5.3 norma 1.5-9.3
Bralem provi apteczny od endo i po 3 tyg nic poza tym ze poranne wzwody wrocily. Po odstawieniu znow brak czegokolwiek. Poza badaniami mam bole glowy, rezonans mam za tydzien ale guza wykluczam bo byloby to chociazby widac po prolaktynie ktora akurat jest po srodku normy. Mam tez inne objawy jak senność, zle samopoczucie, zmienny nastroj, zle toleruje tluste potrawny pojawia sie po nich duza niestrawnosc czego wcześniej nie bylo, i co najgorsze problemy z erekcja i libido. Pytanie do was czy znacie jakiegos lekarza w okolicach warszawy ktory ma na ten temat pojecie lub moze ktos z was mial podobny problem, poniewaz ja bylem juz doslownie u ok 10 roznych wydalem na wizyty i badania ogromne pieniadze a wiecej dowiedzialem sie z ksiazek i internetu niz od nich. Pozdro

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
A wyniki Ft3 I ft4? Jak prolaktyna???
Wysłana -
Jeśli będziesz miał zrobiony rezonansu jak i w sprawach przysadki to dr Grzegorz Zieliński, Warszawa ul. Mokotowska 6a (IV piętro) Przychodnia Lekarzy Wojskowych.
Wysłana -
Wyniki ft3 i ft4 w normie. Okej rezonans mam 12 wiec sie wybiore. Jedyne z badan co zle to fsh, tsh i estradiol. Od poltora miesiaca biorw jod na tarczyce i zero jakiej kolwiek poprawy co bardziej utwierdza mnie iz jest to wina przysadki a tarczyca jest po prostu efektem jej zlej pracy. Ogolnie mechanizm wzwodu dziala jak wlacze pornola to sie podniesie ale opada


Zmieniony przez - krstk w dniu 2018-02-05 11:51:19
Wysłana -
Prolakttn w normie 11.1 norma 2.1-17.2

Ale przegladajac badania na przestrzeni calego roku to tarczyce mialem w porzadku i widac bylo tylko FSH ktore bylo za nisko I ESTRADIOL ktory byl za wysoko a dopiero w ostatnich badaniach wyslsza tarczyca co jest na 99% efektem przysadki i Marcin pow mi bo widzę ze jest to neurochirurg i jezeli u mnie guza nie bedzie tylko niedoczynnosc spowodowana zbyt mala iloscia ktoregos z hormonow to bedzie on w stanie podjac odpowiednie kroki?


Zmieniony przez - krstk w dniu 2018-02-05 11:58:36
Wysłana -
A jak Ft3 I ft4 wyszlo???
Wysłana -
lodzianin1
A jak Ft3 I ft4 wyszlo???


Ft4 1.47 norma 0.89-1.76
Ft3 gdzies mi zniklo.
Dodam ze przed przyjmowaniem jodu czulem sie lepiej, teraz mam nietolerancje na pszenice ktorej wcześniej nie mialem i mam bole w klatce piersiowej
Wysłana -
Następny młodzieniec nadający się do psychologa/psychiatry/sexuologa

Testosteron w górnym widełkach i reszta hormonów też w normach to powiedz czego tam szukasz?

Wysoko estradiol? Wcale nie wysoko...
Przy wysokim testosteronie estradiol zawsze będzie wysoki.

Niskie fsh?? Jest nadal w normie jak również lh jest w normie i test wysoko czyli jadra produkują i pracują elegancko i dostają odpowiedni sygnał do produkcji testosteronu wiec co Tobie da podniesienie fsh? A po co wogóle je podnosić jeżeli lh i test spoko.

Tarczyca? Tsh zbyt wysoko? Normy nie przekroczone wiec zbadaj ft 3 ft4 ale obstawiam ze tez będzie w normie.
Powinno być 1,5?? To dlaczego norma nie jest do 1,5 tylko wyższa???
Wysłana -
krstk
lodzianin1
A jak Ft3 I ft4 wyszlo???


Ft4 1.47 norma 0.89-1.76
Ft3 gdzies mi zniklo.
Dodam ze przed przyjmowaniem jodu czulem sie lepiej, teraz mam nietolerancje na pszenice ktorej wcześniej nie mialem i mam bole w klatce piersiowej


Jodem też możesz przedawkować wiec juz go lepiej odstaw odrazu.

Ft 4 w normie i założę się że ft3 też masz w normie.

W głowie sobie poukładaj a nie szukasz problemu tam gdzie go nie ma


Zmieniony przez - Natan33 w dniu 05/02/2018 12:30:25
Wysłana -
Natan33
krstk
lodzianin1
A jak Ft3 I ft4 wyszlo???


Ft4 1.47 norma 0.89-1.76
Ft3 gdzies mi zniklo.
Dodam ze przed przyjmowaniem jodu czulem sie lepiej, teraz mam nietolerancje na pszenice ktorej wcześniej nie mialem i mam bole w klatce piersiowej


Jodem też możesz przedawkować wiec juz go lepiej odstaw odrazu.

Ft 4 w normie i założę się że ft3 też masz w normie.

W głowie sobie poukładaj a nie szukasz problemu tam gdzie go nie ma



Zmieniony przez - Natan33 w dniu 05/02/2018 12:30:25


Bylem u seksuologa na 3 wizytach i bralem leki i nic to nie pomoglo. To ze widelki sa wieksze nie znaczy ze poziom jest dobry. Przerobilem 2 ksiazki na temat tarczycy i przysadki i jasno jest napisane ze mezczyzna ponizej 30r zycia nie powinien kiec tsh wyzszego niz max 2 a norma to 1.5-1.7
Wysłana -
Natan33
krstk
lodzianin1
A jak Ft3 I ft4 wyszlo???


Ft4 1.47 norma 0.89-1.76
Ft3 gdzies mi zniklo.
Dodam ze przed przyjmowaniem jodu czulem sie lepiej, teraz mam nietolerancje na pszenice ktorej wcześniej nie mialem i mam bole w klatce piersiowej


Jodem też możesz przedawkować wiec juz go lepiej odstaw odrazu.

Ft 4 w normie i założę się że ft3 też masz w normie.

W głowie sobie poukładaj a nie szukasz problemu tam gdzie go nie ma



Zmieniony przez - Natan33 w dniu 05/02/2018 12:30:25


Jod odstawie bo czuje sie ewidentnie gorzej a pow mi po jakim czasie od odstawienia powinienem zrobic badanie tsh ft3 i ft4 zeby wynik byl miarodajny i nie zaklocony czy np nie ma to znaczenia i moge isc cjocby jutro
Strona 1 z 4
Dodaj odpowiedź