SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

Dodaj odpowiedź

Nie zalać się :(

Ankieta - proszę o pomoc

Zdjęcie sylwetki (mile widziane)
Wiek
Waga
Wzrost
Staż treningowy
Obwód pasa
Obwód klatki piersiowej
Obwód uda
Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często)
Ograniczenia żywieniowe (uczulenia, choroby)
Stan zdrowia
Preferowane formy aktywności fizycznej
Stosowane wcześniej diety (rozklad białko/ węglowodany/ tłuszcze)
Wrażliwość na stymulanty
Możliwosci finansowe
Cel/problem/opis
Wysłana -
Dzień Dobry,na początku kilka słów o mnie otoz mam 14lat i trenuje piłkę nożną i ćwiczę sobie w domu silowo GORA I DÓŁ.
Kiedyś bylem pulpetem i nie chce znów nim być ;\
Lubię bardzo jeść (jak kazdy):D
Lubie rowniez pobiegać zeby sie nie zalać biegam codziennie około 13km + piłka nożna i cwiczenia siłowe
Chcę trzymać wagę ale konieczne jest biegać codziennie 13km? Chciałbym tak z 3/4 razy w tygodniu po 8-10km by mi to nie obrzydło.
I borykam sie problemem ze jak w jakis dzień nie pójdę pobiegać albo nie ma treningu z piłki tudzież pogoda jest do dupy to mam wrazenie ze przytyje i trudno mi vos zjeść bo e przytyje.:\
Wszyscy mi mówią ze nawet jak bym mial mała aktywność to i tak bym musiał jeść około 2400kcal przy malej aktywnosci bo sie rozwijam a ja tyle spozywam przy tym codziennym bieganiu i treningach.
Dodatkowo doddam ze odzywiam sie zdrowo,słodyczy i fast food nie ruszam od roku.
Białko czerpie z mięs/ryb chudych i tlustych,nabiału.
Węglowodany głównie złożone:płatki owsiane/jaglane,kasze,bataty,ziemniaki
Tłuszcze z orzechów i olejów ale tych ok (kokosowy,lniany,smalec)
I przychodzę z tym problem do was ekspertów,pomożecie? Naprowadzicie jakoś?

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
waga, wzrost? wypełnij dokładniej ankietę
Wysłana -
Waga 57-58,wzrost 177cm.
Wysłana -
wypelnij cala ankiete
http://www.sfd.pl/Regulamin_i_ANKIETA_dzialu_Junior_SFD_-t816238.html 
Wysłana -
Zdjęcie sylwetki (mile widziane): x
Wiek : 14
Waga : 57/58
Wzrost : 177
Staż treningowy: 4miesiąće
Obwód pasa x
Obwód klaty: x
Obwód uda: x
Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często): 3xrazy fbw,lub góra dół
Ograniczenia żywieniowe(uczulenia, choroby) : x
Stan zdrowia: ok
Preferowane formy aktywności fizycznej: piłka nożna,jogging,siłownia
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : x
Stosowane wcześniej diety/rozklad b/w/t: x
Wrażliwość na stymulanty: x
Możliwosci finansowe: x
Cel/problem/opis: taki jak w treśći u góry.
Wysłana -
Pomoże ktoś?
Wysłana -
Rozpisz dokladnie jak wyglada Twoje odzywianie i daj to odrazu w szablonach z potreningu.pl , nie odpisuj juz w poprzednim temacie trzymajmy sie jednego
Wysłana -
Nie przytyjesz w 1 dzień, zluzuj troszkę bo się nakręcasz.

Masz 14 lat, napisaleś że bazujesz na dobrych produktach i to wystarczy. Dużo biegasz, jesteś aktywny więc nie popadaj w paranoje, trenuj dalej
Wysłana -
Ale problem jest taki ze ciezko mi jest codziennie pokonywac 15km najlepiej sie czuje do 8-10km pozniej jest walka ze soba by nie odpuścić i to jest meczace ze zaklad ze musze zrobic te 15km bo inaczej mniej spale i bede musial mniej zjesc bo przytyje i bede sie zalewac


Zmieniony przez - Masa_Kiełbasa w dniu 2017-04-19 10:05:16
Wysłana -
jak bedziesz trzymal sie minimum bilansu kalorycznego jaki sobie zalozyles i nie bedziesz szalal z podjadaniem, to nie bedzie sie nic dzialo
Wysłana -
dokładnie, troszkę musisz wyluzować
Strona 1 z 6
Dodaj odpowiedź