SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Nerw łokciowy , ból przedramienia podczas rozluźnienia chwytu sztangi , hantli

temat działu:

Zdrowie i Uroda

Ilość wyświetleń tematu: 1048

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Wiek 26 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 22
Witam , jestem początkującą osoba na siłowni obecnie trenuje 2,5 miesiąca i mam pewien problem,którego wcześniej nie miałem , na początku może tego nie zauważałem bo ciężar był mały , ale czym cięższa sztanga / hantla / cokolwiek , tym bardziej nasila się ból. Chodzi dokładnie o przedramię w lewej ręce , począwszy od łokcia kończący kilkanaście cm przed nadgarstkiem , przy każdym uchwycie sztangi / hantli ... i jej puszczeniu odczuwam chwilowy ,ale dość mocny ból np. podczas robienia bicepsów - uginanie sztangi, gdy wykonuje ćwiczenie wtedy odczuwam lekki ból i czuję spięcie ,a po skończeniu serii gdy kładę sztangę na ziemi i ją puszczam to w momencie samego puszczenia następuje ból. Nie wiem o co chodzi ,od czego to jest, może ktoś miał podobny problem lub wie o co chodzi? Dodam ,że jakieś 4 lata temu miałem mocne stłuczenie nerwa łokciowego - nie pamiętam ,która to była ręka ... , uderzyłem wtedy tak mocno,że podejrzewałem nawet złamanie bo nie mogłem ruszać ręką, ból był ogromny , sina i zimna ręka ,ale ostatecznie okazało się,że to mocne stłuczenie tego nerwa.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BPL-G Fizjoterapeuta
Ekspert
Szacuny 2111 Napisanych postów 49893 Wiek 37 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 492546