SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

Dodaj odpowiedź

Nakierować młodego adepta by trening stał się przyjemnością

Wysłana -
Siema ocenicie czy robic mase czy Jeszce mini cuta robić?
Plan jest taki ze od jutra masa do połowy lutego i pozniej juz dluzsza redu by ukazać spoko sylwetke a nie kloca : -D

Polecam dac najjasniejszy ekran troszkę lepiej widać :p









Zmieniony przez - Dupaa123 w dniu 2017-10-29 07:33:15
Wysłana -
Rób dalej jeszcze masę mięśniową po redukcji niewiele z Ciebie zostanie
Wysłana -
jw zdecydowanie jest co dobudowac
Wysłana -
Dobra to zaczynam mase (wkoncu) i pytanie dodawać 200-300kcal do tej suny co bylem na minicutcie?
Wysłana -
mozesz, stopniowo dorzucaj i obserwuj co sie dzieje
Wysłana -
No luz dorzucę z 300 czyli ok 2.5kcal cardio utne,a przed trengiem mogę jesc same wegle bo zauwazylen ze lepiej sie czuje na trenigu i 2 kwestia jak na mini cutcie robiłem 7 serii wiosła (by wiecej palić kcal przez zlozone cw i i wg) to na masie styknie 4 seriie wiosla i 4s podciagania? Robię push pull jak coś :)
Wysłana -
powinno starczyc, zobaczysz jak wyjdzie w praktyce, jaie beda odczucia po treningu
Wysłana -
Okej chce zacząć poukladana dograna na guzik masę więc najpierw opiszę trening

PUSH
PRZYSIAD HIGH BAR 4x w serii Łączonej z prostowaniem nóg też 4 serię
Klata hantle pozioma 4x
Hammer na klatkę (ogolnie bazuje na samych wielostawach ale ten hammer jest mega tak mozna mocno spinac i rozciagac klatę ze miazga) 4x
Wycisk hantli na barki 4x
Francuz sztanga 4x
Allaszki-4x

PUSH 2
Tak samo
Hantle skos 5x (pracuje nad Góra)
Hammer 3x
Ohp 4x
Francuz-4x
Alaszki 4x

Pull
Mcnpn-4x
Wiosło-4x
Podciaganie-3x
Hantle noszenie bokiem 4x lub 5x
Bicek sztanga prosta 4x

Pull 2
Tak samo
Tak samo
Tak samo
Tak samo
Młoty 4x

Planuje dokładać co tydzień ciężaru w głównych ćwiczeniach.
I teraz wszystkie pytania jakie chce zadać

1Czy objętość jest git? W dalszej fazie dołoże w serii w głównych bojach ale czy narazie ok? Ćwiczę jak najbardziej intensywnie potrafię bez piełdolenia i naprawdedostaje po dupiee
2 Lepiej wykonywać 6-8 powtórzeń ale czuć mięsień Tak na 75% czy 9-15 powtórzon ale mega spiecie powolne opuszczenie. Tu jeste ciekaw
3 Wiele osób mówi ze na treningu z nich sie leje i jak tego nie ma to się op*****la ale u mnie przerwy nie przekraczają 1min, ciężar około 75%-80% max robilem serie łączone,dropy i inne duperele na pełnym czuciu i tylko lekko spocony to sobie mysle ze slabo ćwiczę...a hak wy robicie trening to leje z was się litrsmi potu? Bo dlabie jest to ppod publikę,pozdraiwam was serdecznie




Zmieniony przez - Dupaa123 w dniu 2017-10-30 19:12:18
Strona 31 z 31
Dodaj odpowiedź