SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Najlepszy spalacz tłuszczu na początek

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 16333

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 58 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1191
Witam

Planuje zakup spalacza tłuszczu, miałby on mi pomóc w redukcji tkanki tłuszczowej. Suplement będzie uzupełnieniem diety, do tego dochodzi trening na siłowni, aeroby + piłka nożna 2 razy w tyg.

wiek: 20
waga: 107
wzrost: 185

Planuję zbić wagę tak na 90 kg. Na siłowni ćwiczę już od pół roku, czuje ze pod tłuszczem są mięsnie i chce je uwypuklić (jakoś trzeba na wakacje wyglądać ). Zastanawiałem się nad OLIMP Thermo Speed Extreme albo Animal Cuts, ale nie wiem co na początek będzie lepsze :/ nigdy nie przyjmowalem takich specyfików, szczerze powiem ze nigdy zadnych suplementow nie stosowalem i stąd moje pytanie.
Czytałem rowniez taką opinie, że nie ma sensu kupować droższych/mocniejszych spalaczy, bo i tak dla organizmu ktory wczesniej nie przyjmował takich rzeczy zadziała tak samo. Czy to prawda?
Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Zmieniony przez - ufo_duz_it w dniu 2009-03-01 15:39:10
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
faftaq Dietetyk-SFD
Ekspert
Szacuny 1417 Napisanych postów 35562 Wiek 41 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 150829
co do bialk czyaminy racja - zle doczytalem.

jak wspomnialem- regulamin dzialu/ankieta - bedzie latwiej sie polapac.