sfd logo sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Po 35 roku życia

Dodaj odpowiedź

Nadszedł czas się przedstawić :)

Wysłana -
Witam wszystkich.
Od 2 lat czytam i przeglądam forum uznałem że trzeba się ujawnić ;). Na początek parę słów o sobie czyli ankieta:

Zdjęcie sylwetki (mile widziane): na rajzie nie ma się czym chwalić, do dam w późniejszym czasie
Wiek : 54
Waga : było 92 jest 82 - 83 kg
Wzrost : 170 cm
Staż treningowy: po długiej przerwie od 3lat gimnastyka, od 2 lat z przymusową przerwą ( kontuzja) siłowe,
Obwód pasa: było 105 jest 92cm
Obwód klaty: 112cm
Obwód uda: 59cm
Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często): gimnastyka dziennie 15min, siłowe 3 x w tygodniu około 1godz, w miarę możliwosci i wolnego czasu rower, boksowanie i kopanie worka ( kiedys boksowałem) wędrówki piesze
Dostęp do siłowni / sprzętu domowej siłowni : siłownie domowa, ławeczki, sztangi, sztangielki, rowerek i.t.p preferuje wolne ciężary
Ograniczenia żywieniowe(uczulenia, choroby) : nie lubię krewetek, ślimaków i szpinaku ;)
Stan zdrowia: ogólnie nie narzekam
Preferowane formy aktywności fizycznej: siłownia, rower,boks,wędrówki piesze
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : witaminy, BCAA, WPC po treningu
Stosowane wcześniej diety/rozklad b/w/t: hmmm, nad tym muszę popracować, od stycznia odstawiam słodycze ( jestem niestety łasuchem ) ,staram się nie przekraczać zapotrzebowania kalorycznego
Wrażliwość na stymulanty: nie wiem
Możliwości finansowe: no jakieś pieniądze mam ;)
Twoje pytanie -cel/problem/opis: cel - wygląd, kondycja siła - a jakieś pytania to może później

Parę słów oprócz tego co w ankiecie. Pracuję w systemie ruchu ciągłego, zmiany 12 godzinne dzień noc, przy komputerze. Z tego powodu treningi wypadają mi niestety o różnych porach dnia czasami jest to 7;00 rano a czasami 20;00 wieczorem. Oprócz tego dom i ogród którym ja się zajmuję około 20 arów, remonty w domu robię sam.
Mój trening na chwilę obecną jest ukierunkowany na wzrost siły oparty na artykule z czasopisma KIF sport może troszkę zmieniony. Wygląda to tak;
Ćwiczenia co drugi dzień na przemiennie trening A , B, A, B itd 5x po 5 powtórzeń co trening dodaję do ciężaru 2 kg, w martwym ciągu 5kg.
PLAN A
przysiady ze sztangą na barkach- ciężar rozgrzewkowy 1x12, ciężar docelowy 5x5

wyciskanie sztangi leżąc - ciężar rozgrzewkowy 1x12, ciężar docelowy 5x5

podciąganie sztangi w opadzie tułowia - ciężar rozgrzewkowy 1x12, ciężar docelowy 5x5

dodatkowo - biceps - ciężar rozgrzewkowy 1x12, ciężar docelowy 4x10

PLAN B
przysiady ze sztangą na barkach- ciężar rozgrzewkowy 1x12, ciężar docelowy 5x5

wyciskanie sztangi z przed klatki stojąc - ciężar rozgrzewkowy 1x12, ciężar docelowy 5x5

martwy ciąg - ciężar rozgrzewkowy 1x12, ciężar pośredni 1x10 ( połowa ciężaru docelowego) , ciężar docelowy 1x5

Jako ciężar docelowy traktuję ciężar którym mam wykonać te 5 powtórzeń w danym dniu, nie wiedziałem jak by go inaczej nazwać ;)

Oczywiście przed treningiem rozgrzewka 5min rowerka, 10 min rozciąganie i rozruszanie stawów i dodatkowo pompki w szerokim rozstawie rak 3 x 10, 20, 15 powtórzeń, przerwy między ćwiczeniami 2 minuty, między seriami 1 minuta. W ten sposób trenuję od początku grudnia chcę skończyć koniec stycznia, potem tydzień przerwy i chcę zacząć FBW.

To by było na tyle. Mam nadzieje że za bardzo nikogo nie zanudziłem i pozdrawiam tych co wytrwali do końca.
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogę Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Dobry krok a od pierwszego kroku zaczyna się każda podróż w czasie i w przestrzeni.

Warto by wrzucić zdjęcia z przed tej zmiany i na dziś-motywuje to bardzo wielu czytelników nieujawnionych-tak ja i Ty.

Poza tym :
zapraszamy do udziału w konkursach
do udziału w Ustawce treningowej-na razie czekamy na propozycje terminu.
Wysłana -
Ciekawie wypełniona ankieta - spodobało mi się.
Będzie ciekawie (dobrze się zapowiada).
Wiele z Ciebie jest we mnie.
Gimnastyk w młodości?
Wysłana -
Wiele sportów uprawiałem w młodości miedzy innymi boks, dżudo, tenis ziemny, skoki spadochronowe, niestety akrobatyki i gimnastyki nie. W ogóle młodość miałem dość burzliwą lepiej się nie wgłębiać, teraz jestem statecznym dziadkiem i mam więcej czasu dla siebie :). Muszę powiedzieć że miło mnie połaskotało zdanie "Wiele z Ciebie jest we mnie. " szczególnie że od dłuższego czasu obserwuje i podziwiam Twoją pracę nad sylwetką i nie ukrywam że jesteś dla mnie wzorem Tym bardziej będę się starał pracując nad sobą.
Wysłana -
Im nas więcej tym lepiej, witamy na pokładzie dobra decyzja
Wysłana -
Może trochę głupie pytanie ale trudno zadam Czy podając ciężar jakim ćwiczycie liczycie też ciężar gryfu sztangi czy tylko same "talerze".
Pytam bo w rozmowie z kilkoma BYWALCAMI siłowni zetknąłem się z różnymi opiniami. Sztanga tez w końcu parę kilo waży.
Wysłana -
witaj na forum,
przy sztandze podaje się zwykle ciężar całkowity gryf plus talerze, a dla sztangielek ciężar jednej sztuki.

powodzenia
Wysłana -
Dzięki. No tak właśnie myślałem Zaraz te moje cięźary lepiej wyglądają o te pare kilo, wiem że szału niema ale po ostatnich problemach ze stawami wolę ciężar dozować powoli. Idę "machać" sztangą
Wysłana -
Dobrze, że "machać" było tak ujęte.
W budowaniu mięśni machanie sztangą jest czasem straconym.
Wysłana -
Wiem, wiem .Lubię pożartować ale ćwiczenia i pracę nad sobą traktuję poważnie, trzeba dbać o siebie szczególnie kiedy latka lecą i co raz trudniej dorównać młodym . Jestem już po godzince ćwiczeń ale czuję pewien nie dosyt, jeszcze bym coś "podżwigał". Jakoś tak mam że nie wiem jak bym był zmęczony i8 nie chce mi się ćwiczyć to jak już zacznę to bym cwiczył i ćwiczył i mi żal że to już koniec
Wysłana -
Ciekawe co robisz na tym treningu.
Ja po 30 minutach mam dosyć!
Strona 1 z 84
Dodaj odpowiedź