SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Nabrać mase 15 lat ? Gainer

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1927

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 394
Witam,
Mam aktualnie 15, prawie 16 lat ćwiczę od ponad pół roku,
Waga: 52kg
Wzrost 175cm ok.
Moim problemem jest waga, chciałbym przytyć, nabrać mase. Oczywiście przy nabieraniu masy bym systematycznie ćwiczył by nie zrobił się balon
Dziennie jem np. Rano kanapka z szynką i serem żółtym, przed obiadem drożdżówkę, obiad 2-dania, ok.16 przekąske, 18 kolacja 20-przekąska
Tak sobie myślę czy nie przydałby mi się jakiś gainer ew. Białko, co mi polecicie/doradzicie
Gainer:
K** PREMIUM X-GAINER 1000G - SZYBKA MUTANTA MASSA
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51557 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Jak chcesz masy dobrej jakości to licz kalorie. Chcesz masy byle jakiej - jedz dużo. Musisz znać swoje podstawowe zapotrzebowanie kaloryczne i do tej wartości dodac kalorii np 500 600. Gainery, białka są dobre jak nie dasz rady przyjąć danego makroskladnika w normalnym jedzeniu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9050 Napisanych postów 82717 Wiek 48 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 699608
Witaj kolego ,
jeżeli nie chcesz wyglądać jak balon to lepiej zmieniaj nawyki żywieniowe drożdżówki itp to nie jest pożywienie osoby budującej swoją sylwetke .
Zapraszam do działu junior SFD . Tam możesz przejrzeć dzienniki treningowe i wyciagnac stosowane wnioski .
...
Napisał(a)