SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Na mase ?

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1816

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 148
Cześć każde ćwiczenie czy to na klatę czy na barki itd robię po cztery serie każda seria jest z cieszmy ciężarem po 20 powtórzeń każda(jest to prawidłowe ćwiczenie na masę ?) i zastanawiam się czy nie lepiej byłoby robić od 4 albo 5 serii coraz to cięższym ciężarem ale coraz mniejsza ilością powtórzeni co dało by lepsze efekty ? doradźcie (jestem początkujący)
POZDRO
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 148
I jeszcze jedno ile robić przerwy miedzy seriami i jaka miedzy następny ćwiczeniem?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 90 Napisanych postów 15094 Wiek 36 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 101723
"na duże grupy mięśniowe(np. klatka, grzbiet, uda) ok.12-16 serii, na mniejsze(np. łydki, bicepsy, tricepsy) ok. 9-12 serii(ponadto 1-3 serii rozgrzewkowych w obu przypadkach),ilość powtórzeń 6-12,przerwy pomiędzy seriami ok.2-3 minut."
serii w sumie oczywiście na daną grupę, więc np. jak masz na klatę 12-16 to ma być to suma serii z wszystkich ćwiczeń na klatę.


radzę poczytać http://www.kulturystyka.pl/atlas/


Zmieniony przez - wylliam w dniu 2005-05-09 15:26:25

"Jak kraść, to miliony.
Jak ruchać, to księżniczki"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 148
Jesli robie te 16 na klate to juz na caly tydzien wystarczy czy co drugi dzień powtorka ?
...