Ziki
Z marketingowego punktu widzenia wycofanie Top Massa ze sprzeday byloby duzym bledem firmy. Top Mass to produkt znany i ceniony na rynku od ladnych paru lat, klienci przyzwyczaili sie o tej nazwy i zarazem samego produktu - po co zaprzepaszczac paruletnia prace dzialu marketingu firmy i wycofac dobrze sprzedajacy sie produkt z rynku
Chociaz marketingowcy OLIMPa zapewne wiedza ze takie dzialania (wprowadzenie na rynek bardzo podobnych produktow np Profi Whey Mass i Top Mass, Pure Whey 80 i
System Protein 80) prowadzi niemal nieuchronnie do
tzw "kanibalizmu produktow"
Zatem zapewne (tak mi si przynajmniej wydaje) teraz bedzie mial miejsce jakby test - ktore produkty beda lepiej sprzedawac sie na rynku: nowe bialka serii Whey czy zmodyfikowane stare produkty o nazwach dobrze znanych na rynku
Jezeli zmodyfikowane produkty o starych nazwach zaczna notowac znaczny wzrost sprzedazy zabierajas tym samym rynek serwatkom OLIMP zapewne wladuje sklad 100% serwatek do starych nazw (SP 80, Top Mass) robizc z nich jakby duplikaty Pure Whey i Profi Whey Mass (ale w starych nazwach) i wycofa ze sprzedazy nowe serwatki (Whey) lub ich czesc (zostana na pewno izolaty)
Jezeli modyfikacja starych produktow nie przyniesie rezultatu w postaci wzrostu sprzedazy OLIMP zapewne stopniowo wycofa stare nazwy i zostana nowe Whey'e
------------------------------
*Nie ma granic możliwości, są tylko bariery do przełamania*
Zmieniony przez - BYK w dniu 2003-11-04 14:31:58