sfd logo sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

Dodaj odpowiedź

Multi mix

Wysłana -
Witam. Mam 19 lat 172 wzrostu 72,5 kg. Trenuje od paru lat ale tak naprawdę regularnie od roku praktycznie bez dłuższych przerw. Mam pytanie we wrześniu ide na służbę przygotowawczą do wojska na 4msc i chce dobrze wypaść a najlepiej z wyróżnieniem taki cel sobie ubrałem zobaczymy jak wyjdzie. Siłowo jestem całkiem dobry wydaje mi się lecz kondycja jest słaba. Egzamin z WF to brzuszki podciąganie na drążku 10x10 bieg 3km na sportowo. Moje wyniki z tych co pamiętam: brzuszkix68 drążek siłowox26 3km 13.45 bardzo słabo :\ jeszcze na endomondo to jest +\- i 10x10 26;27 i przechoddze do sedna ułoży mi ktoś prowizoryczny plan albo da jakieś wskazówki by poprawić kondycję i ew. Te brzuszki no i szybkości trochę, trenuje 3-5 razy w tygodniu żadnej siły ani wytrzymałość bez planu już też nie trzymam diety jem w miarę "czystą miche"
Od czasu do czasu biegam ale opuściłem przez prace która wymaga wysiłku sorki ze tak długo się rozpisałem i jak by temat się powtórzył :)

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Tutaj nie ma co układać bo za późno się wziąłeś do roboty w 3 tygodnie nie poprawisz jakoś znacząco wyników.
Wysłana -
Trochę może podciągnąć.
Drag0o
...Siłowo jestem całkiem dobry wydaje mi się lecz kondycja jest słaba. Egzamin z WF to [...] bieg 3km na sportowo. Moje wyniki [...] 3km 13.45 bardzo słabo [...] ułoży mi ktoś prowizoryczny plan albo da jakieś wskazówki by poprawić kondycję i ew. Te brzuszki no i szybkości trochę, trenuje 3-5 razy w tygodniu żadnej siły ani wytrzymałość bez planu [...] Od czasu do czasu biegam ale opuściłem przez prace która wymaga wysiłku...
Skoro bieganie idzie Ci najsłabiej, to dlaczego nie poświęcasz mu więcej czasu? Trenujesz 3-5 razy w tygodniu a biegasz tylko od czasu do czasu.
Biegaj codziennie. Rozumiem - praca wymaga wysiłku. Biegaj przed pracą. Nie musi być to długi bieg. Choćby te 3 km bardzo intensywnym tempem.
To samo z brzuszkami. Jeśli jest to Twój najsłabsze ćwiczenie, oprócz biegania, trenuj więcej brzuch. Na każdym treningu. Zaczynaj od niego i poświęcaj mu więcej czasu.
Wysłana -
Za pózno się obudziłeś.

Postaraj się skupić na swoich najsłabszych stronach i temu poświęć uwagę.
Wysłana -
A z której kolumny zdajesz wf? Bo nie raz kwestia zdania 3k na 5 zamiast 4 to kwestia rozruszania nóg. W I kolumnie jeno trzeba gnać i nie robi się wyniku z marszu.

Egzaminacyjne brzuchy trzeba po prostu klepać. Jak ich nie będziesz robił, to Ci będzie spinać brzuch. Popracuj nad techniką. Pilnuj bioder, żeby się nie odrywały od materaca. Dynamikę odbicia wypracuj górną częścią tułowia.

Przy 10x10 coca-cola na buty obowiązkowo

I nie jedz żadnych specyfików przed egzaminem... Za każdym razem można zobaczyć ludzi, którzy spokojnie mogliby zaliczyć każdą konkurencję, a kończą z 2 bo nażarli się specyfików nieprzetestowanych wcze$niej na swoim organizmie.
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź