Szacuny
50
Napisanych postów
24518
Wiek
34 lat
Na forum
15 lat
Przeczytanych tematów
75482
Zawodnicy klasy królewskiej na sezon 2013
Repsol Honda: Dani Pedrosa i Marc Marquez [Honda RC213V]
Yamaha Factory: Jorge Lorenzo i Valentino Rossi [Yamaha YZR-M1]
Tech3 Yamaha: Cal Crutchlow i Bradley Smith [Yamaha YZR-M1]
Ducati Team: Nicky Hayden i Andrea Dovizioso [Ducati Desmosedici GP13]
Junior Ducati Team: Ben Spies i Andrea Iannone [Ducati Desmosedici GP13]
LCR Honda MotoGP: Stefan Bradl [Honda RC213V (ze wsparciem fabryki)]
Honda Gresini: Alvaro Bautista i Bryan Staring [FTR-Honda]
NGM Forward Racing: Colin Edwards i Claudio Corti [FTR-Kawasaki]
Aspar MotoGP: Randy de Puniet i Aleix Espargaro [ART]
BQR: Hiroshi Aoyama i Hector Barbera [FTR-Kawasaki]
Paul Bird Motorsport: Michael Laverty i Yonny Hernandez [ART]
Cardion AB: Karel Abraham [ART]
IodaRacing Project: Danilo Petrucci i Lukas Pesek [Suter-BMW]
Kalendarz na sezon 2013
7 kwietnia - GP Kataru - Doha/Losail [wyścigi wieczorne]
21 kwietnia - GP Ameryki - Austin
5 maja - GP Hiszpanii - Jerez de la Frontera
19 maja - GP Francji - Le Mans
2 czerwca - GP Włoch - Mugello
16 czerwca - GP Katalonii - Catalunya
29 czerwca - GP Holandii - Assen [wyścigi w sobotę]
14 lipca - GP Niemiec - Sachsenring
21 lipca - GP USA - Laguna Seca [tylko klasa królewska]
18 sierpnia - GP Indianapolis - Indianapolis Motor Speedway
25 sierpnia - GP Czech - Brno
1 września - GP Wielkiej Brytanii - Silverstone
15 września - GP San Marino - Misano Adriatico
29 września - GP Aragonii - Motorland Aragon
13 października - GP Malezji - Sepang
20 października - GP Australii - Phillip Island
27 października - GP Japonii - Motegi
10 listopada - GP Walencji - Ricardo Tormo-Valencia
Szacuny
50
Napisanych postów
24518
Wiek
34 lat
Na forum
15 lat
Przeczytanych tematów
75482
Po pierwszych testach na torze Sepang w Malezji możemy prognozować, że to znów będzie sezon pod dyktando Hondy i Yamahy. Pedrosa i Lorenzo byli najlepsi w czasie testów, Rossi pokazał że dwa lata spędzone w Ducati to był błąd i powrót na Yamahę to dobry ruch, a Marquez zaliczył już swoją pierwszą glebę w królewskiej kategorii. Dovi i Spies już pewnie żałują przejścia na maszyny Ducati, które traciły do czołowych zespołów ponad 2 sekundy! Dochodziło do tego, że Spiesa i Iannone wyprzedzali nawet zawodnicy jeżdżący na maszynach CRT...
Szacuny
50
Napisanych postów
24518
Wiek
34 lat
Na forum
15 lat
Przeczytanych tematów
75482
Nie mam nic przeciwko, żeby Vale pogodził obu Hiszpanów ale to póki co takie myślenie życzeniowe No i oczywiście jestem mega ciekawy jak będzie wyglądać teraz qual wg nowego systemu
Szacuny
50
Napisanych postów
24518
Wiek
34 lat
Na forum
15 lat
Przeczytanych tematów
75482
Dla mnie ta cała emerytura Stonera spowodowana tym, że "MotoGP zmierza w złym kierunku", to jakaś kpina. Jeśli chcesz coś zmienić, to nie opuszczasz cyklu, tylko startujesz i razem z innymi zawodnikami próbujesz zmienić to, co wg Ciebie zabija ten sport. Dla australijskich kibiców to byłaby niezła sprawa, gdyby Stoner wrócił na GP Australii z dziką kartą i pewnie tak będzie...
Szacuny
1
Napisanych postów
69
Wiek
34 lat
Na forum
11 lat
Przeczytanych tematów
4315
No niby tak ale Stoner ma dużo racji jeżeli chodzi o klase motogp bo to na prawde ..., wole ogladac WSBK czy nawet brytyjskie superbike'i bo z mojego pkt widzenia to jest nudne i zaczyna śmierdzieć, mianowicie co mam na myśli -> kase i wsparcie fabryk dla drużyn, zawodnicy sie marnują bo przychodzą z niższych klas i nie mogą nic osiągnać ze względu na bariery, ile to było przypadków, że potem zawodnicy z klasy gp dostawali sie do teamów wsbk i nie mogli nic osiągnać ;/ Checa pokazal jedynie ze mozna ale w gp jezdzil to co, jezdzil zeby jezdzic, po co de puniet w motogp jedzie ktory narozbijal najwiecej motocykli w historii tez nie mam pojecia, generalnie z motogp zrobilo sie maslo maslane, kolo sie zamyka clay czas i wszystko traci sens + ta cala elektornika zabija cale widowisko... Proponuje jechać na tor poznan u nas i zobaczycie ze ciekawsze sa wyscigi niz w gp
Szacuny
50
Napisanych postów
24518
Wiek
34 lat
Na forum
15 lat
Przeczytanych tematów
75482
Dojdą do punktu, gdzie trzeba będzie ciąć koszty, to zaprzestaną wyścigu z elektroniką, ujednolicą pewne elementy maszyny dla wszystkich itd. Nie pisałem, że Stoner nie ma racji, bo po części z nim się zgadzam, ale takim swoim odejściem na emeryturę nic nie zmieni. Prędzej gdyby Vale w proteście odszedł z MotoGP, to większy wywołałoby to szum i efekt.