sfd logo sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Trening w domu

Dodaj odpowiedź

Moja kobitka

Wysłana -
Siema wszystkim , od ok 3 tyg moja Piękna robi trening który dla niej ułożyłem wygląda mniej więcej tak
Krokodylki (burpees), Przysiady, wykroki, hip thrusty, przysiady sumo to robi po 6 pow w 5 stacjach z przerwą od 30 do 45 sek
Po tym robi krótką przerwe i robi planki, vacum, pompki
Pare dni temu zamówiłem jej komplet 4 gum do ćwczień o różnej mocy więc dorzuciłem jej z nimi dwa ćwiczenia które robi po wszystkim wymachy nóg w tył po 12 pow na noge 2 serie i wymachy nóg w bok 12 pow po 2 serie
Główny cel zrzucić parę kg i wysmuklić nogi pośladki i brzuch.
Trzyma dietę pilnuję ją z tym, głównie nie je śmieci i odżywia się zdrowo.

Co byście zmienili albo co dorzucili żeby to mialo ręce i nogi, jak dla siebie potrafię ułożyć wszystko bo wiem jak działam i co jest dla mnie najlepsze ale dla dziewczyny trochę ciężej. z góry dzięki i pozdrawiam ;)

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
a czemu ciężej? Plan dla kobiety może wygladac identycznie jak dla Ciebie, różnica będzie tylko w ciężarach podnoszonych przez Was.
Korekcie ulec mogą pojedyńcze cwiczenia,co może wynikać z indywidualnych preferencji ale zastąpienie jednego ćewiczenia to nie jest chyba problem?
Wysłana -
Z tą różnicą, że ona trenuje sobie w domu nie na siłowni i nie ma ciężarów wszystko z masą własnego ciała. No dobra skoro jest git i bez róznicy czy dla mnie czy nie to sobie poradzę ;) dzieki
Wysłana -
wklej z ciekawosci
Wysłana -
2-3x w tyg robi takie stacyjki
Krokodylki (burpees)
Przysiady
Wykroki
Hip thrusty
przysiady sumo
Wszystko po 6 pow, jedno ćwiczenie po drugim, i całość powtarza 5 razy z przerwami od 30 do 45sek
Po wszystkim robi wymachy nogami w tył z gumą po 12pow na nogę 2 serie
I wymachy nogami na boki z gumą też 12 pow na nogę w 2 seriach
Na koniec robi spięcia brzucha 15x3 vacum 3x30sek pompki 10x3
Na koniec się rozciąga, roluje.
Całośc zajmuje ok 30 min
Wysłana -
co to vacum? chodzi Ci o ćwiczenie przepony?

co do planu,trochę rzuca się w oczy przewaga ćwiczeń na dolną połowę ciała nad górą. Osobiście do tych obwodów dorzuciłbym ze 2-3 ćwiczenia na górę ciała, np pompki(które robi potem), inverted rows/przyciąganie gum w siadzie, i unoszenie ramion przy pomocy gum. Jedne z przysiadów może zamienić na wykroki.
Wysłana -
Żadnych z przysiadów nie musi zamieniać bo ma po za nimi wykroki :P ok coś się wykombinuje :) dzieki
Wysłana -
pomyłka,miało być na bułgary ewentualnie wysoki step
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź