SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Moja historia w jakim dziale to umieścić

temat działu:

Po siłowni, o siłowni

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2410

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 97 Napisanych postów 1493 Wiek 31 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 50786
Na początku chcialbym prosić o cierpliwość,żeby ktos kompetentny to przeczytał. Potrzebne osoby ktore maja doswiadczenie na takich polach jak dietetyka -sport- psychologia - osiaganie sukcesu.
Jestem z wykształcenia dietetykiem, ze sportem zwiazany od zawsze mimo braku sukcesów z róznych przyczyn. Mam 24 lata,ale zaczne od początku.. Dorastajac z trzema starszymi braćmi zawsze imponowala nam sila i sprawnosc fizyczna, podziwialo sie sportowców, zawodnikow sportow walki i te zainteresowania krążyly wokol nas. Sila fizyczna dla nas jako młokosów była czesto argumentem dominujacym i "lekiem na całe zło". Tak pierwsze moje treningi to były brzuszki, pompki podejrzewam ze wieku okolo 13 lat. Pozniej w podobnym wieku silownia,ale tylko raz na jakiś czas.Wtedy też zapisalem się pierwszy raz na boks( plus samoobrona w domu bo ja jestem najmłodszy :D ).Odkryłem wtedy pierwsza swoją kontuzje (strzelający lewy łokieć przy wielu ćwiczeniach na trójgłowy ramienia, na klatke piersiową i czasem przy ruchach wyciskania na barki typu wyciskanie żołnierskie).Wtedy nie wiedzialem że to jest jakas kontuzja,zwyczajnie myslalem ze czasem strzela, ze moze nie rozgrzewam się jak nalezy (przypominam ze wtedy bylem nastolatkiem) i ćwiczyłem dalej mimo to. O dziwo w ten sposob udalo mi sie wyrobic jakiekolwiek miesnie.Boks trenowalem okolo rok. O diecie rzecz jasna wtedy nie było mowy.Treningi boksu plus cwiczenia w domu sprawily ze jakotako to wygladało.Zawsze jednak byłem szczuplej budowy. Słabe stawy,chude kości, mała masa miesniowa. Jedzenie u mnie stało bardzo kiepsko - czesto chipsy, czekolady itd.I niestety na ramionach sie to nie odkladalo jak u niektorych rowno