sfd logo sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Przygotowanie do zawodów

Dodaj odpowiedź

Moja droga do MPJ 2017

Wysłana -
Witam Wszystkich :)
Na początek odpowiem coś krótko o sobie mam 22 lata trenować zacząłem już praktycznie w gimnazjum także kawał czasu temu ale wiadomo jak to było na początku zero pojęcia o wszystkim , w miedzy czasie były epizody ze sportami walki , dalej czasami coś tam trenuje ale to już tylko rekreacyjnie i bardziej jako interwał niż trening strikte fighterski. A teraz do rzeczy pierwszy raz wystartowałem w zawodach kulturystycznych w wieku 19 lat następnie rok pozniej , dwa lata przerwy i znowu jestem :) (przerwy od startów nie od treningu ) Wieczorem postaram się odkopać jakieś fotki z zawodów to powstawiam .

Aktualnie szykuje się na MPJ w pazdzierniku , pierwszy start planuje we Władysławowie już w lipcu także zostało mało czasu w przygotowaniach pomaga mi mój serdeczny kolega Krystian Wolski którego za pewne kojarzycie. Do ostatnich zawodów przygotowywałem się praktycznie sam przez co za dużo kombinowałem , wypaliłem się chciałem za dużo i za szybko w efekcie czego byłem mega zajechany i odechciało mi się wszystkiego ,także nie tędy droga teraz moje przygotowywania wyglądają całkiem inaczej i jestem w dużo lepszej kondycji zarówno psychicznej jak i fizycznej .Planowo chciałem wyjść na scenę za rok a forme zrobić po prostu plażową ale tak dobrz mi szło i sprawiało dużo radości przez co zaczeliśmy wspólprace z Krystianem i przygotowania do zawodów.

Moja dieta aktualnie wygląda tak
1.Omlet (200g płatków jaglanych , 6 jajek +dodatki smakowe )
2,3 -330g piersi z kurczaka +80g ryżu + warzywa
4-250g twarogu + 50g masła orzechowego +dodatki smakowe
Tak jem tylko 4 posiłki dziennie , dlaczego ? dlatego że praca mnie do tego zmusza i jest mi po prostu wygodniej to raz dwa mój organizm się do tego przyzwyczaił i jednym takim posiłkiem jestem w stanie chociaż na chwile zaspokoić swój głod a nie jak np bym miał jeść po 200g kury i 50 ryzu

Suplementacja
Nac 3 razy do posiłku
kompleks witamin z treca sano i przed snem + magnez z vit b6
dicoflor raz dziennie przed snem

Trening będe rozpisywał na bieżąco , Mam nadzieje że coś się coś będzie działo a relacje będą w miare ciekawe
Pozdrwiam wszystkich ! :)

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Mniej więcej teraz wygląda to tak teraz jest troszkę lepiej bo foty robione jakieś 2 tygodnie temu










Wysłana -
Witaj na forum

Mam nadzieję, że poprowadzisz dziennik sumiennie, bo ostatnio co raz częściej zdarzają się tutaj tematy, gdzie po paru wpisach aktywność spada do zera lub po fajnym starcie jest praktycznie żadna, jest to dział dla osób przygotowujących się do zawodów ,ale też dla osób , które mają ochotę dzielić się informacjami o sobie itp . Takie osoby nagradzamy odpowiednim statusem i bardzo fajnymi cenami hurtowymi w naszym sklepie - na to jednak trzeba sobie zasłużyć, będe obserwował dziennik i w odpowiednim momencie na pewno powiadomię jak przyjdzie ten czas ,aby nadać Ci rangę 'zawodnika' która daje profity w sklepie

Krystian niestety swój dziennik zaniedbał ostatnio, więc mozesz tam trenerowi powiedzieć aby sie nie opitalał i skrobnął coś od czasu do czasu

Powodzenia
Wysłana -
O proszę, kolejny z dawnych rywali ze sceny Estetyka na wysokim poziomie, zawsze jedynie masy Ci troche brakowało, żeby walczyć o wyższe lokaty. Teraz i tą kwestię podgoniłeś
Wysłana -
Banan
Witaj na forum

Mam nadzieję, że poprowadzisz dziennik sumiennie, bo ostatnio co raz częściej zdarzają się tutaj tematy, gdzie po paru wpisach aktywność spada do zera lub po fajnym starcie jest praktycznie żadna, jest to dział dla osób przygotowujących się do zawodów ,ale też dla osób , które mają ochotę dzielić się informacjami o sobie itp . Takie osoby nagradzamy odpowiednim statusem i bardzo fajnymi cenami hurtowymi w naszym sklepie - na to jednak trzeba sobie zasłużyć, będe obserwował dziennik i w odpowiednim momencie na pewno powiadomię jak przyjdzie ten czas ,aby nadać Ci rangę 'zawodnika' która daje profity w sklepie

Krystian niestety swój dziennik zaniedbał ostatnio, więc mozesz tam trenerowi powiedzieć aby sie nie opitalał i skrobnął coś od czasu do czasu

Powodzenia


Dziennik założyłem bardziej dla własnej motywacji i wiadomo moża zawsze dowiedzieć się dużo ciekawych rzeczy także mam zamiar z tego skorzystać a wypiski i relacje postaram się prowadzić skrupulatnie :) A co do Krystiana pewnie dużo ma na głowie nie startuje także inne priorytety teraz pewnie ale przekaże :)
Wysłana -
prz1993
O proszę, kolejny z dawnych rywali ze sceny Estetyka na wysokim poziomie, zawsze jedynie masy Ci troche brakowało, żeby walczyć o wyższe lokaty. Teraz i tą kwestię podgoniłeś


no masy brakowało ,dalej w sumie brakuje ale już jest lepiej teraz nic z tym do zawodów nie zrobię ale jeśli wszystko pójdzie po mojej myśli i za rok też będe chciał startować to myślę że i z tym problemem się uporam :)
Wysłana -
To jeszcze wypiska z dzisiejszego treningu klatki i bicepsa

Klatka
Wl 60x10/90x10/110x10/120x8/130x6
Wyciskanie na ławce płaskiej do krtani 80x10/10/8/8
Wyciskanie hantli na skosie 39x8/8/33x8/23x8 w seri łaczonej z rozpiętkami w bramie na ławce 12/12/12/12

Biceps
Podciąganie nachwytem 4x10 bardzo dokładnie i wolno
Uginania przedramion z hantlami 21x8/8/8/8
uginanie przedramienia w oparciu o udo 10x12/12/12
,,siódemki" 4 serie jedna podchwytem druga nachwytem

Brzuch
allachy 3 serie
Kółko 3 serie
Unoszenia nóg leżąc na ławce 3 serie

30 min cardio

Brzuch i łydkę robie przeważnie co drugi trening na zmianę z tym że przeważnie są to same planki ale dzisiaj coś mnie tak poniosło. Klatka to chyba jedyna partia na której spadła mi siła podczas redukcji ale wczesniej trenowałem ją dość siłowo bo chciałem wycisnąć w tym roku magiczne 200kg :) i było w sumie blisko gdyby nie to że coś sobie naderwałem i pozniej dochodziłem do siebie miesiąc następnie redukcja i teraz już nie ma sensu nawet się porywać na większe ciężary
i fotka z dzisiejszego treningu :)

Wysłana -
i jeszcze fotki szamy :)
1.Omlet
2. mielone z kurczaka fasolka szparagowa sałata lodowa , ryż ketchup z kotlinu 60% mniej kalori :)
3> ptasie mleczko z twarogu , ciemnego kakao , cynamonu , odrobina kawy rozpuszczalej, żelatyny no i oczywiście duzo słodzika :)


















Zmieniony przez - Łoker95 w dniu 2017-06-01 22:45:45
Wysłana -
Banan
W
Krystian niestety swój dziennik zaniedbał ostatnio, więc mozesz tam trenerowi powiedzieć aby sie nie opitalał i skrobnął coś od czasu do czasu



Wolski trenuje tego krosfit
Wysłana -
Siemanko ,Z racji tego że pracuje obecnie przeważnie od 10 do 22 jestem zmuszony robić trening rano u siebie na domowej siłowni bo nie opłaca mi się nigdzie jechać.

Piątek 02.06 PLECY
Plecy:
1.trap3 raise 4s12p jako wstępne ćwiczenie aktywacja łopatek.
2. Podciąganie na drążku podchwytem wszystkie serie po 8 ruchów w każdej seri +5kg było 5,10,15,15
2. Wiosło sztangą 8x70kg,80,90,100,110
3. Wiosłowanie hantlami w leżeniu na ławce skośnej 4s10p 32kg + T-Raise 4s12p (przy wiosłowaniu przytrzymanie hantli na 1 sekunde na górze, a przy t-raise opuszczanie na 2-3 sekundy)
4. Przyciąganie na wyciągu poziomym neutralny chwyt 4s12-10p na 2-3 sekundy opuszczania.
5.Martwy ciąg klasyczny 5s8p 140kg

Nie zdąrzyłem zrobić cardio dlatego zrobiłem je w sobotę na czczo i znowu do pracy , trening ukierunkowany jest bardziej na środkową część pleców ,ciągi robie zawsze jako drugie ćwiczenie ale z racji tego że zgubiłem gdzieś paski i musiałem robić bez dałem je na sam koniec i jak dla mnie 140 bez pasków to dobry wynik na ostatnim treningu poszło 160 ale ostatnie 2 serier po 6 ruchów .Ciągi to jedyny bój w którym progresuje podczas redukcji ale to z racji tego że raz poprawiłem technike dwa na masie skutecznie je omijałem ponieważ odradzano mi je za względu na pogłębioną lordozę co było złym pomysłem.

Do suplementacji dodałem melatonine ponieważ mam lekkie problemy ze snam co prawdą w śmiesznej dawce bo 15mg przed snem ale zawsze cos :)
Wysłana -
I jeszcze foteczki szamy
1.Frytki z marchewki (dałem za dużo piperzu cayene ledwo zjadłem :)
2.tak przeważnie wyglądają moje posiłki w pracy 330gkurczaka+80g kaszy +góra warzyw
3.taka mala reklama moje danie dnia , tak zeby pokazać wam przy czy musze pracowa na tej redukcji :) niestety tylko spróbowałem nie jadłem :)

Dzisiaj wlecą barki z tricepsem i cardio ile zdąże







Strona 1 z 7
Dodaj odpowiedź