SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Przygotowanie do zawodów

Dodaj odpowiedź

Moja droga do MPJ 2017

Wysłana -
Siemanko
Dzisiaj waga z rana 97,4kg czyli coś tam powoli schodzi wczoraj wjechalo 250g ww i lecę teraz systemem dwa dni 50g ww i jeden 250 z tym ze będę tak celowal żeby nogi i plecy wypadaly wn,,hc" po pierwszym dniu na niskich weglacj waga jesCze do góry dopiero po drugim cos zeszło zobaczymy jak to będzie dalej , ogólnie staram siebteraz więcej rolowac bo łydki tak pospinane ze jak chodzę czuję jak by były na mega zakwasie , częściej chodzić na baseny i więcej dni odpoczynku bo nie było ich prawienwcsle a już czuję ze tego potrzebuje

Barki
1.Kubanskie rotację 15x10kg/15x10kg/12x12kg/12x14kg

2.wyciskanie na barki (maszyna) 8x20kg/8x30kg/8x40kg/8x50kg/8x55kg na stronę

3.wznosy hantli w bok 20x10kg/20x16kg/15x20kg/15x26kg/10x30kg

4.kręcenie gryfem 15kg (ręce przed sobą trzymamy zngryfem w.rękach i kręcimy tak żeby gryf był w pionie raz w jedną raz w drugą steonet) po 10 takich obrotów 4 serię

5.odwrotne rozpietki 15/15/15/15

6.wyciskanie na maszynie 21/21/10

Po treningu klasycznie 35min cardio i później relaks na basenie .

Ogólnie nie lubię mieć przerw od treningu ale JUZ nawet co bym nie zapisał.przed wchodzę na ta silke i.nie ma tego ,,czegos" dobę trening ale nienczuc tej mocy i chęci także postaram.się mieć mniej wiecej tak 2dni on razoff wiadomo zależy jak się to zgra z wolnym i wgl ale.mniej więcej tak to będzie wyglądało

I.na koniec bonusik omletow

Wysłana -
Dobra drugi dzień wolnego pod rząd czyli szaleństwo to czas nadrobić zaległości , bo znowu mnie Banan opierdzieli

31 Pazdziernik /1,2 Wrzesień

Były to 3 dni niskich węgli 50g , jeśli chodzi o głod nie było tragedi teraz też nie ma wiadomo czasami ,gniecie na jedzenie ale idzie wytrzymać bardziej człowiek chce jeść jak są wysokie węgle z resztą większość z was już się pewnie o tym przekonała ;) Największym problemem była głowa chociaż bardzo chciałem treningu z dupy szedłem na siłownie i po każdej serii chciałem już isc do domu dosłownie bez mocy , musiałem się fest spinać żeby dokończyć trening i cardio bo był na prawdę dramat

3 Wrzesień

Tu był przełom dzień wysokich węgli miało być 250g w HC ale finalnie wyszło ok 300g szał Pierwszy trening od dłuższego czasu na mega petardzie , troche mi się rozwaliły posiłki bo był to trening po ,,Bramce" czyli cała noc nie spania wróciłem ok 5 zjadłem kima o 12 następny posiłek i na trening

Przed treningiem combo które na pewni się przyczyniło to tego że trening był na takiej mocy co kiedyś ,wiadomo nie można trenować cały czas na pełnych obrotach , ale przed zawodami nie moge sobie pozwolić na jakiś luz czy roztrenowanie dlatego tak mnie to dobijało psychicznie + forma którą prezentowałem /prezentuje odbiega od takiej jaką bym chciał mieć a już do startu tyle co nic

3tabsy tussi+200mg kofeiny+10g argininy + kawa (dla samaku) i Ogień

Nogi (trening robiłem na Funficie są tam mega maszyny na nogi na których chyba najlepiej je czuje )
1.Wyprosty na maszynie jednonóż 4s po 20 powtórzeń
2.Uginania na maszynie jednonóż 4s po 20 powtórzeń
3.Siady ze sztangą na plecach ATG (z tym gryfem który można złapać z przodu ) 8x100kg/8x120kg/8x140kg/6x150kg/6x160kg
4.MCNPN 12x60kg/12x80kg/12x100kg/12x120kg
5.Przysiady na maszynie do hack przysiadów 20/20/15/15
6.Przywodziciele 20/20/20/20
7.Żuraw 10/10/10/10
8.wspięcia na palce na maszynie 20/20/20/15/15/10 +dobicie stojąc z cięzarem ciała na maksa

Po treningu zazwyczaj robię 35min cardio ale że była moc postanowiłem to wykorzystać 20min schodów +25min rowerka
Wysłana -
4/5/6 Wrzesień
Znowu po 50g węgli przed treningiem takie samo combo były 2 dni treningowe jeden tylko cardio , nie było takiej mocy jak na nogach ale treningi i tak zdecydowanie lepsze i byłem z nich zadowolony na barki ostatnia seria wyciskań 40kg na hantli 12 ruchów także jak na mnie to dobry wynik

Wczorajszy trening Łap

1.Uginania ze sztangą prostą na biceps Nachwyt/podchwyt 15x25kg/15x35kg/12x45kg każda po 2 razy raz nachwyt raz podchwyt czyli finalnie 6 seri
2.Wyciskanie na płaskiej wąskim chwytem 8x60/8x80/8x100/6x110
3.Uginania z hantlami (młotkowo ,Młotki do środka,ze skrętem ) 10x33kg/10x33kg/10x22kg i taka sama sytuacja po 2 serie czyli razem 6
4.Maszyna imitująca pompki na poręczach 20/20/15/15/10
5.Uginania ze sztangą leżąc na ławce płaskiej 10/10/10/10
6.Prostowania przedramion z linką górnego wyciągu (2 serie na linkach,2 na uchwycie i 2 stojąc tyłem )
7. Na dobicie 1 seria 4 pary różnych hantli i z regresią ciężaru uginania ze skrętem

Po treningngu 35min cardio 20 min schody +15 bieżnia

I jeszcze fotka po treningu łap oraz wczorajszy szpinakowy omlet z cukinią low carb i dzisiejszy piernikowy z polewą truskawkową

Jak widać dzisiaj dzień wysokich wegli wjechał omlet już , zaraz jade na solarke zrobić podkład pod brązer :) pozniej trening z Wolskim troche mnie zaskoczył dzisiaj i właśnie zobacze jak mi się posiłki rozłożą , następnie w ramach cardio jade na taki bieg typu runarmagedon a na 20:30 jak ogarne trening parteru co by szybko poskręcać osiedlowych wiraszków na bramie haha

Pozdro !





Strona 26 z 26
Dodaj odpowiedź