SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Modna fryzura dla faceta - doradzcie cos

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 48712

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 391 Wiek 41 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 3644
Elo!! :)

Tak sobie ostatnio pomyslalem.. od 10 lat moja fryzura to wlosy o dlugosci od 3mm-10mm... I tak stwierdzilem ze czas na zmiany..
jestem jednakze z tematu zielony... mozecie doradzic jakies modna fryzure dla faceta??

PS> Tylko prosze nie "irokezik".. nie mam zamiaru chodzic wyczochrany jak polowa facetow na miescie.. z gory dziekuje

"Sympatia jest czesto wzajemna, Antypatia - zawsze!"

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 52 Napisanych postów 2326 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 78561
DO Pań pytanie, bo pewnie one najlepiej będą wiedzieć - jak układać i czym fryzurę nr 2 z pierwszej strony

Jedyną rzeczą której powinniśmy się bać jest sam strach

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 114 Napisanych postów 3633 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 15525
cos mi swita ze byl juz taki temat w zwiazku z fryzurami facetow poszukaj troszke
Niestety teraz wiekszosc facetow chodzi bardzo wyzelowanych i tak jak to napisales na irokeza co juz mi sie strasznie znudzilo...

i m p o s s i b l e
i s
n o t h i n g

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 933 Wiek 43 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 3035