SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Minimalne efekty na IF :(

temat działu:

Odchudzanie i forma po męsku

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2898

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Mężczyzna

Wiek

22

Masa ciała

89-90

Wzrost

186

Aktywność fizyczna w skali tygodniowej

4 treningi siłowe, 2 aerobowe, 2 interwałowe

Cel

Redukcja

Ograniczenia żywieniowe

Brak

Stan zdrowia

Świetny!

Zażywane leki

-

Ograniczenia treningowe

-

Przebyte urazy

-

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty

KFD WPC, QNT stack force

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów

Sure

Stosowane dotychczas diety

Klasyczna kulturystyczna ryż kurczak brokuły oliwa 5-6 x dziennie
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 47 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 380
Witam Wszystkich serdecznie :)
Na siłowni trenuję od 2 lat, wcześniej przez rok trenowałem boks.
Od czerwca br. jestem na IF. Niestety efekty są marne, dlatego piszę do Was z prośbą o pomoc. Postaram się jak najdokładniej opisać swoją sytuację.

Początek 92 kg. Obecnie 90 kg. Widać lekką rekompozycję. Oceniłbym spadek BF o 2% z 16 na 14... W porywach albo było mniej wody albo bf na poziomie 11-12%...
Mój wzrost to 186 cm, mam 22 lata.

Trening:
W czerwcu były 2 tygodnie przerwy, w lipcu 4 razy siłówka (pn klata+tric, wt plecy+bic, śr wolne czw barki+bic/tric, pt nogi, so,nd wolne) + aeroby 1-2 razy w tygodniu (tętno 120-135) + interwały (20 minut 1/1) również 1-2 razy w tygodniu.
W sierpniu robiłem trening MFT-28 (by Greg Plitt) - sumiennie i na peunej k. : Tutaj rozpiska Przestrzegałem jej w 200% ;)
Bez dodatkowych aerobów.
Efekty średnie, domyślam się, że nie trafiam w makro.