SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Trening dla zaawansowanych

Dodaj odpowiedź

Mezo cykl 6 tyg piorytetu klatka do oceny

Wysłana -
Wiek 28
Staż 2,5 rok
Ostatnio split w rygorze koncentryczno-izometryczno-ekscentrycznym 1-2-5 przez 8 tyg
Doping tak
Dieta ww. 5g /t 1,2g/ b 2,8
Witam proszę o ocenę i ewentualne korekty do treningu gdzie piorytetu będzie klatka bo niestety odstaje ta partia nieco od reszty
Poniedzialek:klatka +biceps
1.wyciskanie sztanga płasko 48
2. Wyciskanie hantle drop set 6/12x3
3.wyciskanie hantle skos+ 12/10/8+maks50%ciężaru
Biceps hantle 3×15
Sztanga szeroko 3×10
Wyciąg dolny linka 3x10

Wtorek plecy+triceps
Hammer góra 2 20
Wiosła hantlami 10
Wiosła sztanga v bar 3x10
Sciaganie drążka wyciąg górny podchwyt 3x10
Triceps francuskie 3x10
Linka z góry 48

Środa klatka rozciągające
Maszyna fly 2 20
Rozpietki 4x10
Rozpietki skos + 15/8 15/8
Rozpietki na bramie 3x10
Przenoszenie hantli 3x10

Czwartek nogi
Leg ext. 2 20
Suwnica 3x10
Siad 10/8/6
2 ki na maszynie 4x12

Piątek klatka dół +barki
Ławka skos- drop set 3x 6/12
Ławka skos- hantle 2x10+2x8
Dipsy 3 x maks
Barki wyciskanie zolnierskie 3x10
Hantle wymach na ból 3x10
Hantle wymach w przód 4x12
Sobota i niedziela off

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Plan jako prio nie wygląda źle choć można by było podzielić klate na górę, środek i dół ale może zostać tak jak masz.
Rozumiem, że priorytet wymaga aby reszta partii była nieco lżej trenowana ale do grzbietu można by było dać jakiś martwy ciąg, a do nóg więcej serii siadów i więcej ćwiczeń na tył nogi
Wysłana -
Tak jak Rion napisał. Osobiście jeszcze zamiast linek dałbym Dipy na poręczach na triceps/klate lub wąskie wyciskanie. Co do pleców to przyłożyć się do ich treningu tez trzeba porządnie, więc dołóż martwy na prostych wtedy też coś tam dwójki przetrenujesz. Nogi za lekko według mnie.
Wysłana -
dzieki Panowie dodam jeszcze dwie serie siadów oraz wykroki z sztangą, martwy na prostych a do pleców jeszzcze wyciag dolny chwytem neutralnym 4 serie. 2x w tyg łydki i 2x brzuch.
Wysłana -
Dodaj zmiany i cały czas obserwuj co się będzie działo. Te zmiany zaproponowane powinny być w porządku
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź