SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Metka koniec i wejście na propa solo. Kilka pytań.

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2982

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 164 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 3377
1. WIEK: 24
2. WAGA: 88
3. WZROST: 170
4. WYMIARY:
-biceps:39
-klatka: nie wiem
-udo:
-talia:
5. STAŻ NA SIŁOWNI: 8 lat ćwiczę od 16 roku życia
6. DIETA:
-białko:
-węglowodany:
-tłuszcz:
7. ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE: 2 Pierwszy był robiony bodajże 2 lata temu na prohormonie typu p-mag 35 a drugi teraz robie na metce z firmy bałkan oby dwa robione przez 4 tyg
8. TRENING: Split 3x w tyg
9. CEL CYKLU: masa
10. OSTATNI CYKL I ODSTĘP CZASOWY OD JEGO ZAKOŃCZENIA: 2 tyg
11. POZIOM BF%: nie wiem, jestem lekko zalany ale nie aż tak (widać rysy mięśni.
12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): endo
13. STAN ZDROWIA: dobry
14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: włosy zaczęły mi wypadać gdy miałem 16 lat (ale nie przejmuje się tym, dobrze wygląd na łyso :) Drugi vin diesel ze mnie :)
15. PPM (podstawowa przemiana materii):
16. WYNIKI SIŁOWE: nie sprawdzałem, nie zależy mi za bardzo np. max ile zrobie na martwym ciągu a to dlatego że nie chce sobie jeszcze bardziej spier... kręgosłupa także np. gdy robie martwy 100 kg to się z tym dobrze czuje, tak samo jak przy przysiadach.
-klata:
-martwy ciąg:
-przysiad:


Witam, mam pytanie kończę cykl na metce z firmy bałkan, cykl trwa 4 tyg i tabletka jedna ma 10 mg i brałem/biorę w takich sposób:
1. tydz 20 mg czyli 10 mg z rana przed treningiem i 10 mg ok 15:20 po śniadaniu w pracy
2 tydz.30 mg czyli 10 przed treningiem 10 po śniadaniu i 10 po kolacji ok 21:50
3 tydz.40 mg 20 mg przed treningiem 10 po sniadaniu i 10 po kolacji
I teraz został mi ostatni tydz cyklu i będę brał takie same dawki co przy trzecim tyg czyli 40 mg