SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Meta na początek?

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1694

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 153
Witam serdecznie! Wiele rozmyslałem nad tym tematem, nad saa, nad tym czy to w ogole mi to potrzebne i doszedlem do wniosku ze chcialbym sprobowac.. Wiem czym to grozi, jakie mogą byc konsekwencje, czym moze to skutkowac ale jestem zdecydowany i mam nadzieje ze pomozecie. Wiele czytałem na ten temat, nie jestem zielony. Chcialbylm spróbowac z metą na poczatek z racji tego ze no nie ukrywam, boje sie troszke wkuwania. Dodam ze diete staralem sie trzymac ale wiele wczesniej z tego nie wychodzilo. Teraz wszystko byłoby na 100%. Mam juz nolve i cloma oraz 200tab mety. Co o tym myslicie? myslalem zeby dac 30 mg ed
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 225 Wiek 47 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 15272
Na saa regeneracja jest dużo szybsza
Aczkolwiek doczytałem teraz, że wracasz do ćwiczeń po przerwie więc powinieneś poćwiczyć parę miesięcy na sucho.

Zmieniony przez - marsyl1976 w dniu 2012-11-08 16:54:56

CO MNIE NIE ZALEJE TO MNIE WZMOCNI

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 225 Wiek 47 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 15272
Wypełnij
https://www.sfd.pl/ANKIETA__Zanim_zadasz_pytanie-t297513.html 

CO MNIE NIE ZALEJE TO MNIE WZMOCNI

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 153