SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Przygotowanie do zawodów

Dodaj odpowiedź

Mateusz - sezon 2018

Wysłana -
WITAM!

Nazywam się Mateusz Młodystach, mam 27 lat, mieszkam w Zbąszyniu (woj. wielkopolskie). Na siłownie chodzę od roku 2009. Obecnie przygotowuje się do swojego pierwszego startu - debiutów kulturystycznych w kategorii kulturystyka klasyczna. Co do wzrostu to mierze 180cm. więc po weryfikacji wyjdzie czy będzie to kategoria do czy powyżej 180 cm.


TRENING :

Ćwiczę 5-x w tygodniu, typowym splitem. Podział na dzień dzisiejszy wygląda następująco:
1. barki +dwójki
2. biceps+ triceps
3. czwórki
4. off
5. klatka
6 plecy 7. off.

Treningi będę opisywał na bierząco.


DIETA:
Obecnie stosuje lekkką rotacje 1 na 1 czyli jeden dzień węgle wyżej kolejny nieco niżej a wygląda to tak:
Dzień wyższych węgli:
1. 200 g chudej wołowiny , 3 jaja + 200 g truskawek
2. 100 g kaszy jaglanej +220g piersi
3. 100 g ryżu +150g. banana/ananasa +220g piersi
4.75 g ryżu 220 piersi
5. 50 g ryżu 220 piersi
6. 300 g batatów 220 piersi 10 ml oleju lnianego

Dzień niższych węgli:
1. 200 g chudej wołowiny, 3 jaja + 200 g truskawek
2. 75 g kaszy jaglanej 220 piersi
3. 75 ryżu 150 ananasa/banana 220 piersi
4. 50g. ryżu 220 piersi
5. 25 g ryżu 220 piersi
6. 200 g batatów 220 piersi

Pierś z kurczaka zamieniam na pierś z indyka bądź jakąś chudą rybę lub dam wpc, a jeżeli chodzi o źródła węgli to głównie korzystam z ryżu parabolicznego, kaszy/płatków jaglanych, ziemniaków i batatów. warzywa lecą praktycznie w każdym posiłku do oporu.

SUPLEMENTACJA:
Omega3 3g 2x ed
ala 300 mg po treningu
wit c 1g 3xed
witaminy i minerały
bcaa 10 g przed i 10 g w trakcie treningu.

Aktualnie aeroby wykonuje w ilości 2 x dziennie po 35 min.


OBECNA FORMA:













Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Wiec tak trening z 28.12 - klata
1.wyciskanie sztangi lezac na ziemi 4x10-8 p.
2. Wyciskanie sztangi skos gorny 30 ° 4x 8-10
3. Rozpietki na lawce skos w gore
4. Pompki na poreczach + krzyzowanie linek wyciagu górnego 3x 15-12- ss.

Brzuch : spiecia + unoszenie nog - ss 4x max.
Aeroby 2x 35 min spacer w terenie.

Dieta jak w rozpisce.


Panowie pytanie mam, czy jakie tetno jest wg Was optymalne podczas aerobow? Ja staram sie utrzymywać w przedziale 120 -130, kolejne pytanie jest takie czy na redukcji ograniczacie warzywa czy jecie ich w opor ? Bo ja jem ich sporo ale przez to po posilku ciaza jak na masie.


Zmieniony przez - MatiMlody w dniu 2016-12-29 14:17:19
Wysłana -
Ja nigdy na tętno nie patrzyłem, po prostu zap*****lałem, ma się lać z Ciebie jak z psa, na mnie to działało, inni może mają inną teorię :D
A warzywa starałem się trzymać w granicach 100-150g na posiłek tak aby zbytnio nie obciążać żołądka, chociaż jak zjadłem więcej to nie było z tym problemu.
No ale ja bardzo dbam o higienę trawienia stosując probiotyki, enzymy, livy, heparegeny, herbatki na trawienie, nie liczy się to co zjemy i ile tego zjemy tylko to ile z tego przyswoimy :)

Pozdro i powodzenia !


Zmieniony przez - biggerstrongerbialystok w dniu 2016-12-29 15:27:10
Wysłana -
Dzieki Paweł !
Wysłana -
Dzisiaj przećwiczone zostały plecy:

1. ściąganie linki wyciągu górnego do brzucha 4x12-10
2. podciąganie na drążku 2x max
3. wiosłowanie sztangą 4x 12-8
4. wiosło hantlą 4x 12-8
5. przyciąganie drążka siedząc 3x 12+drop
6. szrugsy siedząc 3x 15

aeroby 2x 45min

dieta wg planu.


Zmieniony przez - MatiMlody w dniu 2016-12-29 21:06:01
Wysłana -
Powodzenia:)
Wysłana -
Ładna sylwetka,będę śledził przygotowania a jak dobrze pójdzie to jako widz zobacze formę na żywo we Wrocku.

Ja tętna aż tak bardzo nie pilnuję ale jak biegam na orbitreku to tętno zazwyczaj mam 120-130.
A co do warzyw, u mnie też lecą w każdym posiłku. Dziennie się zamykam w 500g-600g.
Wysłana -
magda.s
Powodzenia:)
Dziękuję !
Wysłana -
Damian_619
Ładna sylwetka,będę śledził przygotowania a jak dobrze pójdzie to jako widz zobacze formę na żywo we Wrocku.

Ja tętna aż tak bardzo nie pilnuję ale jak biegam na orbitreku to tętno zazwyczaj mam 120-130.
A co do warzyw, u mnie też lecą w każdym posiłku. Dziennie się zamykam w 500g-600g.
Dziękuję ! Mam nadzieje że uda się we Wrocku przybić pione ! A co do warzyw to też je ogranicze.
Wysłana -
Dzisiaj dzień bez treningu siłowego. O 5 rano pierwsze aero, teraz leci druga sesja. Dzień niższych węgli ale miska 100 %. Wg Waszych rad ograniczylem warzywa i poprawa natychmiastowa tzn. po posiłku żadnej ciąży ani innych problemow.
Wysłana -
Skądś kojarzę Powodzenia, sylwetka bardzo ładna
Strona 1 z 78
Dodaj odpowiedź