SFD.pl Przygotowanie do zawodów

Dodaj odpowiedź

Mateusz Sz. - ciągłe dążenie do jak najlepszej sylwetki

Wysłana -
Siemka !

Postanowiłem wrócić z dziennikiem treningowym żeby mieć wgląd do całych przygotowań :)

O mnie:

Nazywam się Mateusz Szczotka, mam 22 lata. Całe życie związany z sportem, na początku była to koszykówka ( 8lat ) niestety w pewnych powodów musiałem z niej zrezygnować. Więc pomyślałem o czymś indywidualnym, kształtowanie swojej sylwetki zaczęło sprawiać mi niesamowitą radość i zostałem w tym do teraz ( teraz mija jakoś 2-3 rok )

Wzrost : 177cm
Waga : 80kg ( start )

W tym roku na Mistrzostwach śląska udało się wywalczyć 3 miejsce w kulturystyce klasycznej juniorów.

Trening:

Ćwiczę aktualnie minimum 5 razy w tygodniu

1. klatka + brzuch
2. biceps + triceps
3. plecy + łydki + brzuch
4. barki + kaptury
5. nogi
6. Jak czas pozwala to tu jest druga klatka

Dieta:

1. 5 calych jajek + warzywa + kefir
2. 120g płatków + kakao + 6 białek jaj + 3 żółtka + słodzik + 25g whey
3. 100g ryżu + 200g kury + warzywa
4-5 75g ryżu + 200g kury + 15ml oleju + warzywa
6. 200g steka/ryby/kuraka + 50g ryżu + warzywa + ( jak kurak to 10ml oleju )

Teraz po zawodach podjedzone bardzo, ale powoli wracam do czystej michy :D

Suplementacja:

Rano: magnes, d3 6000ui, k2, kompleks witamin, omega 3, ashwagandha + guarana, witamina 3
Przed treningiem: 10g bcaa + 10g glutaminy
Na treningu: 5g bcaa + 5g glutaminy
Po treningu: 10g bcaa + 10g glutaminy , potem leci izolat 40g


Plany:

Szczerze mówiąc jeszcze nie mam nic zaplanowane, po Mś chce wyczyścić organizm, porobić badania i myśleć do dalej. Teraz ostatni rok juniora, ale jakoś nie spinam się mocno. Forma musi iść do przodu tak czy siak, a zawody to czysta przyjemność ! :)

















Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Po zawodach :















Wysłana -
Jedzonko:









Wysłana -
Bardzo fajna sylwetka, ciekawie się zapowiada
Wysłana -
Dziękuje infernol, każde miłe słowa motywują !
Wysłana -
Kojarzę Cię, raz czy dwa startowaliśmy razem Spory progres przez ten rok zaliczyłeś. Powodzenia dalej!
Wysłana -
Powodzenia! Szykujesz się pod czyimś okiem czy sam działasz?
Wysłana -
Przemo, startowaliśmy dwa lata temu na śląska bodajże to była Częstochowa :)

Teraz wlasnie nawiązałem współpracę z Bortlem i napewno tak zostanie przez najbliższy czas bo jestem zadowolony :)
Wysłana -
25-04-2017r. Łapy

1. Uginanie przedramion z sztangą stojąc 4x8/8/8/8 ( w tym jedna seria rozgrzewkowa )
2. Uginanie przedramion z hantlami młotkowo 4x8/8/8/8 na ręke
3. Szczyty bicepsów na bramie 3x8/8/8
4. Wyciskanie francuskie do czoła leżąc 4x8/8/8/8
5. Prostowanie jednorącz na bramie z wykorzystaniem sznurka 3x8/8/8
6. Pompki na poręczach 3x max

30 min cardio

Suple:

- Porcja extremall
- 25g bcaa + 25g glutaminy
- 40g izolatu


Trening poszedł elegancko, mega pompa aż rozrywała :D chociaż od jakiegoś czasu mam problem z przedramionem :/ po prostu przy odkładaniu sztangi/hantli już po serii takie bolesne kucie przez pare sekund że nie da się wytrzymać.
Wysłana -
Ja kojarzę z ostatnich zawodów w Mysłowicach, wyróżniałeś się na pewno docięciem w swojej kategorii




powodzenia !
Wysłana -
Dzieki Wielkie :)!

Wlasnie wpadł posiłek przedtreningowy i dzisiaj w planach klata.

120g płatków jaglanych, 20g odzywki białkowej, 6 białek, 3 żółtka, 5g kakao, 1 jabłko zrobione na omlet i do multicooker.

Do tego oczywiscie kawa ( ostatnio tak mi smakuje że pije ją do smaku )



Strona 1 z 10
Dodaj odpowiedź