SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Masakrator - zmiana dyscypliny, będzie grubo!

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4120

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 123 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2448
CEL:
jak najwięcej beztłuszczowej masy ciała - 1kg/msc - 8kg do 2014
Po co taki temat?
Mobilizuje do analizy treningów. Nie mam doświadczenia w kwestii treningu stricte siłowego, stąd konieczność do ciągłego wyciągania nowych wniosków i dyskusji z innymi.
W moim dzienniku znajdziecie codziennie nowy wpis traktujący o przeprowadzonym treningu/diecie/regeneracji czy sportowo traktujący spam. Co tydzień podsumowanie wraz z wymiarami, wagą (może aktualizacja zdjęciem - robię co tydzień od 2 miechów).
JEŚLI MACIE JAKIEŚ PYTANIA ODNOŚNIE TRENINGU WYTRZYMAŁ. - służę pomocą.

Moje dane:
Wiek 21
Wzrost 173
Waga 71

Łydka 37,5
Udo 56,5
Pas 79
Talia 72
Klatka 97
Biceps 32

Zdj. poglądowe niżej (szacunkowy poziom BF ~12%)

Wstęp:
Przez 4 lata trenowałem kolarstwo, brałem udział w wyścigach amatorskich zajmując miejsca czołowe w kat. wiekowej oraz w kat. OPEN - wiele razy udawało mi się stawać na podium. Ten okres dał mi bardzo dużo. Poznałem swoje ciało, podstawy dietetyki, fizjologii, nabrałem mnóstwo doświadczenia i pewności siebie. Największym sukcesem była wygrana zeszłego roku, kiedy to zająłem pierwsze miejsce z liczącego 110 osób maratonu (130km, 2300m przewyższenia). Jednak coś we mnie zgasło, a czynniki takie jak rozpoczęcie studiów, zmiana miejsca zamieszkania i poznanie wspaniałej dziewczyny przekonały mnie do rzucenia 20h treningów dziennie, aż w końcu - do zmiany dyscypliny.