sfd logo sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Odchudzanie i forma po męsku

Dodaj odpowiedź Kliknij i dowiedz się więcej o budowaniu masy!

Masa nr 2 na poważnie

Wysłana -
Siemanko! :D Dzisiaj były zawody z wyciskania sztangi wielokrotnie połową masy ciała. Udało mi sie wywalczyć 4 miejsce było 8 zawodników wiec wynik dobry :D Brakowało mi 1 powtorzenia do 3 miejsca ale trudno. Wczoraj poszło ładowanie :D Rozwaliłem nawet mojego trenera z siłowni . Mój wynik to 71 powtorzeń :D.
Co do redukcji do w zeszłym tygodniu średnia to 71,6kg :D Przestałem jeść śniadania. Bo nie satysfakcjonują mnie małe posiłki i czuje sie lepiej :D




Wysłana -
Siemanko!, Radukcja idzie zgodnie z planem :D Czyli zero cardio tylko obcinane kcal (zero planowanego cardio bo czasem lubie sobie pojezdzic na rowerze czy pokopać w piłke+ chodze co dziennie do szkoly a w jedna strone mam 2 km). Juz zszedłem do 2000kcal i zaczynam czuć głód ale czasami :D
Obwody:
Biceps: 35,8--> 35,5cm
Przedramie: 31,5-->31cm
Brzuch: 83--> 82cm
Udo:59-->58cm
Łydka: 36,5-->36,5
WAGA: 72--> 70,8kg
Jakościeżej mi było zbijać wage bo raz średnia z tygodnia była niska a po kolejnym tygodniu średnia wynosiła wiecej wtedy obciąłem 200kcal z WW i poleciał 1kg w dół przez 2 tygodnie wiec zostawiam teraz :D Myśle że to co chciałem zrobić na redukcji juz mam czyli poprawienie definicji, ale jej nie przerywam bo im wiecej zlece tym dłużej bede masował. Wiec ten miesiać bedzie ostatnim miesiacem redukcji na koniec redu (2 tygodnie przed) wejde na VLCD tak celuje w 1400-1600kcal, ale zobaczymy :D




Wysłana -
Gratki z wynikiem wyciskania
Wysłana -
Siemanko, przez ostatnie tygodnie duzo sie wydarzyło :D Redukcja idzie wrecz wzorcowo :D średnia z tygodnia to 69,3kg :D Do tego pas dziś z rana 79 wiec poleciało równo w te 2 tygodnie. Dodałem też interwały 2 razy w tygodniu po 25min, sieka fest . W dodatku ta pogoda jest świetna wiec ruchu jest w 3 dupy . Przeszedłem też na typowego splita, ale z wyższymi powtorzeniami bo mniej niz 10 ruchów na serie w planie nie ma . Po treningu nóg nie umiałem chodzic . Do tego mam strażnika techniki Mosta teraz na siłowni, wiec wiele rzeczy sie dowiaduje :D Fotka z dziś





Zmieniony przez - Dawidzior123 w dniu 2017-06-15 19:53:56
Wysłana -
Ladnie czysto plazoweczka jest
Strona 7 z 7
Dodaj odpowiedź