SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Masa kierowca zawodowy. Czy tak zdrowo?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1057

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 0 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 0
Witam. Mam 25 lat waga 67 kg wzrost 170cm. Jestem kierowcą zawodowym i nie jestem codziennie w domu, co za tym idzie nie mam możliwości żeby codziennie trzymać się diety i zjadać naszykowane wcześniej posiłki. Na jeden dzień naszykuje no ale w trasie nie dam rady.
Śniadanie w trasie: zupę flaczki wołowe z pieczywem lub żurek kiełbasa i jajko do tego gainera z jogurtem proteinowym.
Do głównego posiłku podjadam ciastka zbożowe i jakaś zapieianka lub też sałatka z Mc z kurczakiem. Zależy gdzie stanę na pauze.
Obiad to ryż lub kasza piers z kurczaka i warzywa. zazwyczaj jem zawsze do syta.
Następnie dojadam banany ciasteczka zbożowe.
Kolacja to flaczki wołowe duża porcja lub ryz albo frytki, pierś,surówki. Zależy od miejsca gdzie stoję i co serwują. Na to jeszcze wypije porcję gainera mass Activator.
Dodam że z rana jeszcze wypijam kreatyne około 4-5g i witaminy.
Według aplikacji fitatu moje zapotrzebowanie kaloryczne wynosi 3600 kcal A u mnie raz jest 4000 kcal raz 3500. Białko około 180g tłuszcz 170 a węgle 500.
3x w tygodniu ćwiczę FBW W domu + hantelki, drążek.
Dodam że 2 miesiące temu wazylem 57 kg teraz 67. Jakieś efekty są + wydety brzuch.
Chciałbym otrzymać jakieś wskazówki czy odpuścić sobie robienie masy i całej tej zabawy ze względu na nie systematyczną dietę co idzie za tym nie zdrowy tryb życia. Czy też macie jakieś rady odnośnie żywienia.
Pozdrawiam!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)