SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Masa czy redukcja

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 3636

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Wiek 30 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 2437
Witam, na poczatku chcialbym powiedziec ze nie jestem "kulturysta" a amatorem ktory dazy do poprawy sylwetki, moja przygoda z silownia zaczela sie pare dobrych lat temu (w tym byly dlugie i krotkie przerwy). Jeszcze przed wakacjami wazylem 78kg i wygladalem dosc dobrze, nie moglem narzekac na nic, robilem okolo 4ry treningi w ciagu tygodnia. Od wakacji do konca roku nie uczeszczalem zbytnio na silownie gdyz czas i sytuacja mi na to nie pozwalala dodatkowo przez ten okres albo malo sie odzywialem albo niezdrowo. Zaczalem wiec znow od poczatku tego roku z tym ze moja waga teraz to 67- 68 kg przy wzroscie 173cm. 3 x trening silowy. Chodzi o to ze mam duze brzuchsko, albo juz sobie cos wkrecam bo kazdy mowi ze jestem chudy a ja twierdze wrecz odwrotnie, oczywiscie spadlo te 10 kg miesnia , schudlem z rak, klatki, twarzy lecz brzuch mam wrecz ogromny, wiec nie wiem czy mam masowac czy redukowac bo z jednej strony boje sie dodatkowych kg a z drugiej to bede wygladal jak wieszak na ciuchy z ogromnym brzuchem , prosze o porade, zdjecia zarzucam na obadanie sylwetki. Jezeli pisze post w zlym dziale prosze o przeniesienie. Z gory dziekuje.










Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6264 Napisanych postów 76007 Wiek 39 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 754726