SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź Kliknij i dowiedz się więcej o budowaniu masy!

Masa czy Redukcja

Ankieta - proszę o pomoc

Wiek 20
Płeć M
Cel Klatka,krata na brzuchu
Waga 71
Wzrost 178
Poziom bf (zdjęcie poglądowe)
Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?) obecnie kończę szkołe, aktywność dość wysoka
Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni) 4x w tyg trening Pull Push
Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie obecnie masa 3tys kcal wcześniej bardzo długa redukcja
Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie) zdrowy
Stosowana lub planowana suplementacja kretyna białko
Wysłana -
Cześć chciał bym wam pokazać co udało mi się tam zdziałać przez pewien okres z moją sylwetką, zacznę od tego ze sam się wszystkiego dowiadywałem i często robiłem coś po swojej myśli co jak teraz już wiem było wielkim błędem ale po części i tak jestem bardzo zadowolony bo jak sami zobaczycie zmianę widać, tylko teraz chciał bym podejść troszkę profesjonalniej i uzyskać jeszcze lepsze efekty a wiem ze bez pomocy ludzi stąd którzy mają mega doświadczenie się nie obejdzie więc postanowiłem napisać ten post :D

No więc taki opis jak to przebiegało, zacząłem trenować początkiem sierpnia 2017 waga 91 i zacząłem od razu redukować, moim pierwszym błędem było ze zacząłem z niskiego pułapu kalorycznego i potem już nie miałem z czego ciąć, najniżej zszedłem do 1600 kcal (tak wiem totalna głupota) pod koniec marca tego roku stwierdziłem że zaczną mase i zacząłem dodawać kcal od dziś leci 3000 kcal, po tej niesamowicie długiej redukcji zszedłem do wagi 69 kg, teraz waże 70/71 i moje pytanie jest jak się teraz zachować do ilu kcal dojść ile pociągnać tą mase i kiedy wejść znowu na redukcje ? niżej dodaje zdjęcie z poszczególnych miesięcy, w razie jakichkolwiek pytań odpowiem, z góry dzięki za pomoc :D
Moim celem jest polepszenie klatki oraz brzucha aby chociaż lekko był widoczny zarys mięśni.

























Zmieniony przez - endokuba w dniu 2018-04-16 00:32:32

Zmieniony przez - endokuba w dniu 2018-04-16 00:32:50

Zmieniony przez - endokuba w dniu 2018-04-16 00:33:08

Zmieniony przez - endokuba w dniu 2018-04-16 00:33:22

Zmieniony przez - endokuba w dniu 2018-04-16 00:33:37

Zmieniony przez - endokuba w dniu 2018-04-16 00:35:37
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Progres bardzo ładny . Daj jeszcze zdjęcie z przodu aktualne
Wysłana -
Fajnie naprawde fajnie to poszlo,gratki i walcz dalej :) i jw pokaz jeszcze przod aktualny
Wysłana -
Wow - naprawdę bardzo duża zmiana. Gratuluję. Zrób taki jedno zdjęcie sklejone z przód przed i przód po - bedzie robić wrażenie.
Wysłana -
zdjęcie z dzisiaj po całym dniu, obecnie 3 tys kcal (160B 115T 330W), od jakiś 3 tyg masa.

Jak myślicie jak to wygląda, i ile pociągnąć jeszcze tą masę :) ?

Moim głównym celem jest polepszenie klatki piersiowej i brzucha a nie ukrywam ze jest jeszcze co redukować, jakieś sugestie :)




Zmieniony przez - endokuba w dniu 2018-04-16 19:47:20

Zmieniony przez - endokuba w dniu 2018-04-16 19:48:31
Wysłana -
dorzucam jeszcze taką fotę z rana całego przodu :D





Zmieniony przez - endokuba w dniu 2018-04-17 07:53:00
Wysłana -
3 tys to jest u Ciebie masa? Chyba tak blizej zera.., ale to tylko moje "gdybanie" - sam powinieneś znać swój organizm. Nie wiemy jakie masz cele - ale jeśli po prostu na lato chciałbyś wyciąć brzuch to jeszcze pomasuj trochę i od połowy maja zacznij redukcję. Do lipca zdążysz...
Tyle moim mało fachowym okiem...
Wysłana -
Ooooooo skubany! To są dopiero zdjęcia motywujące! Zaj**iscie to ziomek ogarnąłes, zazdro!
Wysłana -
Paatik
3 tys to jest u Ciebie masa? Chyba tak blizej zera.., ale to tylko moje "gdybanie" - sam powinieneś znać swój organizm. Nie wiemy jakie masz cele - ale jeśli po prostu na lato chciałbyś wyciąć brzuch to jeszcze pomasuj trochę i od połowy maja zacznij redukcję. Do lipca zdążysz...
Tyle moim mało fachowym okiem...



no 3 tys na obecną chwilę, dodaję kalorie stopniowo tak jak pisałem byłem już nawet przy 1600 więc 3000 to już dla mnie troszkę więcej, staram dodawać się 300 kcal co tydzień 150ww i 150 t a z tego co wiem to nie polega nagle na dodaniu 4/5k i wszystko bd okej :D No głównie moim celem jest klatka piersiowa i brzuch i poprawienie nóg bo odczuwam ich zaniedbanie, na sile mi jakoś bardzo nie zależy chciał bym po prostu aby talia się zwężyła i było widać różnicą po miedzy nią a szerokością klatki no i żeby jakiś zarys brzucha był widoczny :)
Wysłana -
KosoBobo
Ooooooo skubany! To są dopiero zdjęcia motywujące! Zaj**iscie to ziomek ogarnąłes, zazdro!



dzięki wielkie!!! Mnie znów takie komentarze motywują do dalszej pracy a jeszcze sporo przed mną ;)
Wysłana -
Ja bym został na tych 3k kcal bo tłuszczu jest już lekko 20% i nie dodawał żadnych kcal co tydzień. Myślałem że tak właśnie trzeba robić A okazuje się, że nie . Jeżeli obwody i kompozycja sylwetki poprawiają się to zostań lepiej na 3k.
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź