SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź Kliknij i dowiedz się więcej o budowaniu masy!

Masa Masa

Wysłana -
Na wstępie sorka że w tym temacie ale nie mogłem znalezc tematu masa. Mężczyzna, wiek 24, wzrost 201cm, waga 85kg. Ektomorfik. Chce wejść na masę i przytyć trochę, już wcześniej mi się to udało bo przytyłem do 96kg ale wtedy miałem więcej czasu na jedzenie a teraz jest ten problem że nie mam czasu na jedzenie ale potrafię zmieścić duże ilości i Moje pytanie brzmi czy będzie dobrze i w niczym to nie przeszkadza jak spożyję w dniu posiłki składające się z 600g platkow owsianych 200g masla orzechowego 1.6l mleka 120g odżywki białkowej będe miał to rozbite na dwa posiłki, jedynie ewentualnie coś przed snem jeszcze zarzucę jakiś twaróg z oliwą, makrosy jest to 4.5 tys kcal, 140-160 g białka,80-100g tłuszczy,450wegli

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
zdecydowanie będzie źle
trzeba odżywiać się zdrowo a nie „tuczyć się „
Wysłana -
Organizm pewnie nie wytrzyma takiej ilosci pąłtków owsianych, błonnika i się zbuntuje, same kalorie to nie wszytsko
Wysłana -
Zaszkodzi. Jesli nie od pierwszego dnia, to w dłuzszej perspektywie czasowej na pewno.Nie rozumiem zupelnie traktowania swego organizmu jak potencjalnego tucznika i pozbawiania się jakiejkolwiek przyjemności z jedzenia.
Wysłana -
Sugeruję zrobić to tak, jal należy. Zacznij od wypełnienia ankety działu.

http://m.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html


Zmieniony przez - domer w dniu 2018-01-13 11:16:52
Wysłana -
Zgadza się.

Bardzo szybko mogą pojawić się problemy w obrębie mikrobioty jelitowej, co może nieść za sobą poważne konsekwencje zdrowotne. Radzę zrewidować swoje podejście do diety, gdyż tego typu praktyki stanowią wysokie ryzyko dla Twojego zdrowia. Mało tego, kilogramy nie mają znaczenia - wygląd sylwetki przypominający ulanego kloca (przepraszam za frazes) nie ma nic wspólnego ze zdrowiem jak i umięśnioną, atletyczną sylwetką.


Zmieniony przez - dudee w dniu 2018-01-13 11:40:03
Wysłana -
Dzieki za odpowiedź. Ja wcześniej jadłem, można powiedzieć gorzej bo np. Gotowałem cala paczkę 500g makaronu i do tego 600g mięsa mielonego i to zjadałem na raz. Albo 6 tortilli dużych z 600g kurczaka i z całym majonezem 400g. Takie posiłki były ale też wczesniej jadlem zaczynając dzień od jajek z pieczywem potem jakieś owsiane z białkiem. Słodycze też normalnie jadłem, jadlem ogólnie wszystko ale makro się zgadzało. Trzymałem tak z 3miesiace. Dobrze się czułem nic mi nie bylo nie dolegało. Wpadlo z 11kg wiaodmo ze to nie sama waga mięśniowa. Ale tego tłuszczu też po mnie nie było widac bo kratę na brzuchu nadal mialem ale bylo widać po wymiarach bicepsa itp i po zdjęciach przed i po ze juz jest inaczej. Mam 201cm wzrostu na ten korpus na prawdę trzeba trochę wrzucić. Doradźcie jak mogę jeść szybko i zdrowo okolo 500g węgli żeby nie męczyć się nad 6-7 paczkami ryżu, bo czas mi na to nie pozwala
Wysłana -
Objętość posiłków i ich ilość nie ma znaczenia, o ile organizm się nie buntuje. Natomiast negacja tej diety nie dotyczyła podziału tego na dwa posiłki, a monotonii i doboru produktów. 11 kg w 3 miesiące, to nie jest robienie "masy", tylko otłuszczanie się w zastraszającym tempie. Kilogram masy mięśniowej miesięcznie, to rewelacyjny wynik. Policz zapotrzebowanie, porównaj z aktualną podażą kalorii, jeśli są to wartości podobne, dodaj 300 kcal i obserwuj sylwetkę. I uzbrój się w cierpliwość.
Wysłana -
Ktoś jeszcze się wypowie ?
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź