SFD.pl Trening dla zaawansowanych

Dodaj odpowiedź

Martwy ciąg klasyk

Wysłana -
Ćwiczę już sobie 11 lat. Jestem amatorem ale przez ten okres czasu zbudowałem już całkiem niezłą sylwetkę. Nigdy nie miałem problemu z plecami ani kręgosłupem. Martwy ciąg to ćwiczenie które lubię i przy którym podnoszę największy ciężar. Wcześniej ćwiczyłem w jednej bardzo dobrze wyposażonej siłowni naprawdę z wielkimi koniami. Nikt nigdy nie przyczepił się do mnie o złą technikę i koci grzbiet. Sam wiem że im ciężar większy tym moje plecy nie są proste nad dupą a ona sama lekko ucieka w pierwszej fazie ruchu. Przeprowadzając się do innego mieszkania niestety musiałem zmienić i siłkę. Chodzę teraz do Calypso ( moim zdaniem porażka ) i spotykam tak tkzw. trenerów którzy obiektywnie mówiąc wyglądają gorzej ode mnie a niekiedy nie wyglądają w ogóle. Ich wyniki siłowe także są mizerne. I jadą mi po ambicji że porażka , tragedia i w ogóle by nie wstali po takim ciągu. Mówią że mam plecy ze stali skoro jeszcze chodzę. I mógłbym powiedzieć sobie j**ać to , typ nie wygląda i zazdrości więc pieprzy głupoty. Ale z drugiej strony analizuję to co ludzie do mnie mówią i oceniam czy aby przypadkiem nie mają racji.
Więc mój martwy na chwilę obecną to ciężar roboczy z rzędu 190 - 220 kg. Roboczy czyli robię nim serie minimum 4 ruchy max. 8 I tutaj mam pytanie do koni. Tak , do większych od siebie ponad 100 kg gości operujących takimi ciężarami. Czy Wy zawsze macie proste plecy czy po prostu lecicie dynamicznie z ciężarem i macie wypracowany swój własny wzorzec ruchowy , rozstaw nóg etc. ? Dodam że przejrzałem sobie wiele filmików np. Animali na YT i powiem szczerze że niektórzy mają na to mocno wywalone. Albo ich grzbiet jest już tak duży że ja nie widzę tam idealnie prostych pleców nad tyłkiem.
Ktoś kiedyś powiedział : Nigdy nie słucham rad kogoś kto nie osiągnął tego co ja sam już osiągnąłem. Dlatego ten temat kieruję do wielkich chłopów na towarze.
Dzięki , pozdro.