SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Martwy ciąg klasyk

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2376

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 107 Napisanych postów 439 Wiek 40 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 75126
Ćwiczę już sobie 11 lat. Jestem amatorem ale przez ten okres czasu zbudowałem już całkiem niezłą sylwetkę. Nigdy nie miałem problemu z plecami ani kręgosłupem. Martwy ciąg to ćwiczenie które lubię i przy którym podnoszę największy ciężar. Wcześniej ćwiczyłem w jednej bardzo dobrze wyposażonej siłowni naprawdę z wielkimi koniami. Nikt nigdy nie przyczepił się do mnie o złą technikę i koci grzbiet. Sam wiem że im ciężar większy tym moje plecy nie są proste nad dupą a ona sama lekko ucieka w pierwszej fazie ruchu. Przeprowadzając się do innego mieszkania niestety musiałem zmienić i siłkę. Chodzę teraz do Calypso ( moim zdaniem porażka ) i spotykam tak tkzw. trenerów którzy obiektywnie mówiąc wyglądają gorzej ode mnie a niekiedy nie wyglądają w ogóle. Ich wyniki siłowe także są mizerne. I jadą mi po ambicji że porażka , tragedia i w ogóle by nie wstali po takim ciągu. Mówią że mam plecy ze stali skoro jeszcze chodzę. I mógłbym powiedzieć sobie j**ać to , typ nie wygląda i zazdrości więc pieprzy głupoty. Ale z drugiej strony analizuję to co ludzie do mnie mówią i oceniam czy aby przypadkiem nie mają racji.