SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Przygotowanie do zawodów

Dodaj odpowiedź

MarcinBBo przygotowania na sezon wiosenny 2017

Wysłana -
Trening

Plecy
-prostowanie ramion do brzucha 2s po 6dropów
-ściąganie wąską do klatki 2s po 6dropów
-ściąganie klamry do brzucha 2s po 6dropów

Tył barków
-unoszenie w opadzie 2s po 3dropy
-maszyna na tył barków 2s po 6dropów


Opis

Mega szybki i intenstywny trening mimo wszystko zabrakło czasu na cardio. Od przyszłego tygodnia dorzuce jakieś krótkie interwały, waga już poniżej 88 więc leci ;)

Dieta bez zmian dzisiaj
Wysłana -
Trening :

Klatka :
-Wyciskanie skos + smith 2s po 6 dropów
-Butterfly 2s po 6 dropów
-Rozpiętki w bramie 2s

Biceps :
-uginanie ze sztangą stojąc 2s + drop
-uginanie na modlitewniku 2s po 6 dropów
-uginanie na modlitewniku jednorącz 1s


Opis :

Mega szybki trening, klatka paliła ostro :) Możliwe , że jutro wpadnie ładowanie ze względu na małą impreze, ale wolałbym to przeczekać do poniedziałku i załadować czysto samymi WW. Zobaczymy jak to wyjdzie. Może jutro także uda mi się skoczyć na siłownie , zrobić trening i porządne cardio.

Niestety nie mam obecnie dostępu do zdjęć postaram się niedługo coś powstawiać.

Dieta taka jak w ostatniej wpisce.
Wysłana -
Trening z wczoraj

Barki :
-wyciskanie na maszynie 2s po 6dropów
-unoszenie hantli bokiem 2s po 6dropów
-unoszenie bokiem z linka wyciagu 1s

Triceps :
-wyciskanie francuskie 2s
-prostowanie ramion 2 s po 6dropów

Łydki:
-wspiecia na maszynie 2s


+10min cardio


Opis : Trening bardzo dobry, ciężary lekko na plus ale bez szaleństw slupiam sie przede wszystkim na intensywności. Po treningu wrzuciłem cardio ze zmiennym tempem , pierwszy posilek ok 14 i było to same białko a od 17 ładowanie urodzionowe ;) zjadlem niesamowicie dużo, 3 razy leżałam odpoczywałem po czym dalej szedłem jeść %))
Waga nabila na 89.5 dzisiaj juz 89 pptrzymam post dzisiaj , zrobie cardio i wracam do diety. Myślę ze w przeciagu 2 dni wszystko wroci do normy
Wysłana -
Trening

Plecy
-prostowanie ramion do brzucha 2s po 6dropów
-ściąganie wąską do klatki 2s po 6dropów
-ściąganie klamry do brzucha 2s po 6dropów

Tył barków
-unoszenie w opadzie 2s po 3dropy
-maszyna na tył barków 2s po 6dropów


Opis

Trening bez zmian narazie, przyśpieszyłem jeszcze tempo wykonywania ćwiczeń więc mega się zgrzałem
Forma po ładowaniu sobotnim powoli dochodzi do siebie wody juz coraz mniej. Nabicie jednak dalej trzyma , fajna pompa mimo ze dużo kcal dzisiaj nie wleciało ;)

Dieta bez zmian myślę ze zmiany dopiero od czwartku, troche sie utnie kcal
Wysłana -
Trening

Klatka :
-wyciskanie smith + 2s po 6dropów
-brama góra 2s po 6dropów
-brama góra 2s rozpietki + wyciskanie

Biceps :
-uginanie stojac 2s + drop
-uginanie modlitewnik 2s po 6dropów
-uginanie na moslitewniku jednoracz 1s


Opis :

Miały iść w pon lub wtorek nogi ale niestety mam maly problem z noga , ale mam nadzieje ze do konca tygodnia uda mi sie je zrobic.
Dzisiaj trening znowu dobry, mam już powoli dosyć tej redukcji a tu dopiero połowa drogi :D heh

Zamówiłem suple z sfd jutro powinnu być
Wysłana -
Doszła paczuszka z sfd :) dzisiaj sprobujemy

DNT

Wysłana -
Trening :

Barki
-wyciskanie na maszynie 2s po 6dropów
-unoszenie bokiem 2s po 6dropów

Triceps
-wyciskanie francuskie + wyciskanie wąsko 2s
-prostowanie na wyciągu 2s po 6dropów


Opis

Dzisiaj trening na szybko mało czasu i wyszło jak wyszło. Nie chciałem jednak ominąć więc zrobiłem %) dzisiaj fasalki poszło mega dużo, jutro sama pierś z fasolka i ładowanie poznym wieczorem bo nadgodziny mnie czekaja

Dieta bez zmian , jutro wrzuce zdj z ładowania
Wysłana -
Trening z pt :

Nogi
-wypychanie na suwnicy rozgrzewka + 2s po 6dropów
-wykroki 2s po 6dropów
-prostowanie nog 1s
-uginanie nog 2s po 6dropów
-uginanie leżąc 1s

Opis

W piątek mega intensywny trening i po treningu ładowanie. Z tego co wyliczylem poszło przez 4godziny ponad 800g węgli a następnego dnia takie ssanie ze masakra %)
W dodatku odstawilem w sobote johe i zero energii, nie wiem jak jutro w robocie wytrzymam , a chce chociaż na 5 dni odstawić

Kilka zdj z tego co poszło na ładowanie, raczej norma byle by jak najmniej fatu. W dodatku wrzuce jakieś poglądowe zdj z wczorajszego wieczoru. Mega płasko, jeszcze dużo fatu do wypalenia ale mam 5 tygodni.






















Zmieniony przez - MarcinBBo w dniu 2017-02-19 10:24:26

Zmieniony przez - MarcinBBo w dniu 2017-02-19 10:24:40

Zmieniony przez - MarcinBBo w dniu 2017-02-19 10:24:54

Zmieniony przez - MarcinBBo w dniu 2017-02-19 10:25:05
Wysłana -
I zdj z wczoraj :

























Zmieniony przez - MarcinBBo w dniu 2017-02-19 10:25:55

Zmieniony przez - MarcinBBo w dniu 2017-02-19 10:26:16

Zmieniony przez - MarcinBBo w dniu 2017-02-19 10:26:51

Zmieniony przez - MarcinBBo w dniu 2017-02-19 10:27:07

Zmieniony przez - MarcinBBo w dniu 2017-02-19 10:27:22
Wysłana -
Trening

Plecy
-podciągnie na drazku 4s max
-wioslowanie sztanga 4s
-focze wiosło 3s
-przyciaganie do brzucha 3s
-ściąganie do klatki 4s
-prostowanie tułowia leżąc 3s

Triceps
-prostowanie z linkami 4s
-wyciskanie wąsko 4s

Barki
-unoszenie hantli w opadzie 3s
-unoszenie hantli bokiem 3s


Opis

OFICJALNIE REZYGNUJE ZE STARTÓW NA WIOSNĘ: ) po rozmowie z paroma ososobami doszedłem do wniosku , że szkoda czasu na te starty bp i tak w tym sezonie nie mam o co walczyc ;) mój obecny cel to nabranie odpowiedniej masy mięśniowej by wystartować w klasyku z limitrm na styk a nie niedowaga. Dodatkowo na priorytet musi iść klatka którą postaram się poprawić.
Czy bede startował na jesien? Wydaje mi sie ze raczej sie nie wyrobie i bedzie to prawdopodobnie przyszla wiosna lub jesien by móc o cos walczyc


Obecnie w diecie zmiejszylem troche tłuszczów oraz ilość białka ale podbilem węglowodany. Nie wiem jeszcze jak dobrać suplementacje , możliwe ze moze uda mi sie nawiązać z kims współpracę a jeżeli nie to postaram się zrobić to samemu
Strona 3 z 3
Dodaj odpowiedź