sfd logo sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Makroskładniki w diecie

Ankieta - proszę o pomoc

Wiek 31
Płeć kobieta
Cel schudniecie do 55 kg
Waga 65
Wzrost 172
Poziom bf (zdjęcie poglądowe)
Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?) siuedzenie w domu z dwojka dzieci , 5 mc temu urodzilam drugie dziecko cesarka
Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni) brak czasu
Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie odzywianie bardzo tluste , jedzenie ptzretworzone ,
Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)
Stosowana lub planowana suplementacja
Wysłana -
Witam , jestem tu nowa wiec bez hejtu :) jestem po drugim porodzie cesarka , zacelam cwiczyc 1 mc po urodzeniu dziecka , silownia , dieta , niestety waga nadal stoi , probowalam juz roznych diet i aerobow , silowego treningu i nic .Prosze o ulozenie makro , waze 65 kg , wzrost 172 cm , z uwagi na dzieci nie mam czasu i mozliwosci isc na silownie , wiec wysilek znikomy , tylko nie wiem jak ulozyc makro zeby waga spadala .Prosze o pomoc

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Tutaj możesz przeczytać o podstawach:
http://potreningu.pl/articles/290/jak zabrac-sie-za-ukladanie-diety
Zacznij od policzenia zapotrzebowania kalorycznego
http://www.sfd.pl/-t276436.html 
Jeżeli Twoim celem jest redukcja to odejmujesz ok 300kcal, jeżeli masa to dodajesz Ok 300 kcal
http://www.sfd.pl/-t1135388.html - Źródła węglowodanów w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135440.html- Źródła białka w diecie.
http://www.sfd.pl/-t1135648.html - Źródła tłuszczu w diecie.
Wysłana -
tak tylko jakmam policzyc TEA jak nie wykonuje cwiczen wogole ?
Wysłana -
Karmisz piersią? Jeśłi tak, to nie jest czas na obcinanie kalorii. Moim zdaniem ćwiczenie na siłowni miesiąc po cc, to mało rozsądne - nie wiem co tam robiłaś, bo dla mnie na siłowni to cieżary, dla innych - bieżnia. Tu trening domowy http://www.sfd.pl/[art]_Ćwiczenia_w_ciąży_i_w_okresie_połogu-t451674.html i art do przeczytania sprawdzenia http://www.sfd.pl/[ART]_Rozstęp_mięśni_brzucha_diastasis_recti_w_ciąży_i_po_porodzie.-t900427.html 
Wysłana -
Waga obecnie jest najmniej istotna.
Aktualnie wchodzenie w deficyt kaloryczny nie jest optymalnym rozwiązaniem dla Twojego zdrowia.
Wysłana -
Podpiszę się pod Deją.
Miesiąc po cc...to jeszcze praktycznie połóg.

http://www.sfd.pl/[art]_Ćwiczenia_w_ciąży_i_w_okresie_połogu-t451674.html 
Wysłana -
karmilam tylko mc , ale niesety falkdka po cesarka jest nadal i waga stoi
Wysłana -
Witaj,
Dostałaś od koleżanek przydatne linki z których możesz spokojnie skorzystać, jeśli już nie karmisz to możesz mieć ujemny bilans kaloryczny. Jak ułożysz jadłospis to wrzuć tutaj zrzut z jadłospisu.
Pozdrawiam
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź