SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Odchudzanie i forma po męsku

Dodaj odpowiedź

Mały spadek tłuszczu zerowy wzrost masy mięśniowej POMOCY

Wysłana -
Witam. mam małe a zarazem nurtujące mnie pytanie.. Od 2 miesięcy trenuje na siłowni.. Stosuje dietę i nie chudne.. Również moja masa miesniowa wogole nie wzrosła. Wizerunkowo może i jest Progres ale reszta stoi w miejscu.. Również na siłowni rozpoczynając cykl warzylem się na wadze że wskaźnikiem BMI masy tłuszczowej i mięśni i po 2 miesiącach mam tylko 300 gram spadku tłuszczu a masa miesniowa wogole nie poszła do góry... ;( trening miałem ułożony przez trenera którym głównym celem miało być zrzucenie tkanki tłuszczowej i zbudowanie masy mięśniowej .. Trening obwodowy na każdą partie jedno ćwiczenie. 3 razy wtygodniu... Diety też starałem się przestrzegać czasem zdarzały się pokusy.. Ale to też nie było tego wiele.. Alkoholu wogole nie pije itp.. Tak więc może ktoś udzieli mi sensownego wyjaśnienia czemu tak słaby wynik.. Czy mój organizm się buntuje czy może ja robię coś źle.. ;( Pozdrawiam Piotr
Ps. Sorry za błędy..

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
tyle tekstu i 0 konkretów - gratulacje
pomoc = spełnienie warunków w dziale podwieszonym - w skrócie: szczegóły, zdjęcia

PS. zobacz co ci z automatu wrzuciło - weź usiądź, przejrzyj, i napisz wtedy ze szczegółami


Zmieniony przez - kwachor w dniu 2017-03-14 20:43:42
Wysłana -
Tzn? Co konkretnego mam podać?jakie szczegóły pomogą w odpowiedzi na moje pytanie? Zdjęcia do tego pytania chyba nie są rzeczą najważniejszą.. Przy 2 miesięcznym treningu Fwb wzrost masy mięśniowej zerowy to jest coś nie tak.. 24 treningi 864 min areobow. ;) jestem początkujący i niewiem co mam napisać tak że czekam na jakąś podpowiedź ;)
Wysłana -
podstawa to co z jedzeniem??
napisz jak to twoje FBW wygląda
czemu na split nie przeszedłeś?
Wysłana -
Dieta ułożona na bebio diety 2500 kcal pięć posiłków dziennie. Jak nie cwiczylem to spadek tygodniowy był około kilograma. Fwb uznaliśmy z trenerem że to bd dobry start na siłowni w następnym tygodniu przechodzę na splita. Trening obwodowy 12 minut orbitek klata na płaskiej ławce wyciskanie hantle plecy na maszynie nogi na suwnicy barki wyciskanie hantli siedząc. Biceps uginanie ramion hantlami, wioslowanie 12min,triceps ściąganie linek z góry w dół, brzuch na maszynie plus skrety na maszynie i na koniec bierznia 12 minut prawie wszystko 4 serię 10 pow.



Zmieniony przez - Piotr4455 w dniu 2017-03-14 22:08:21

Zmieniony przez - Piotr4455 w dniu 2017-03-14 22:09:56
Wysłana -
Od siebie również dolozylem podciąganie na drążku z taśmami plus ćwiczenie na tylny ankton barków ;) to tak poza rozpiska
Wysłana -
Akurat fbw nie jest problemem, jeżeli jest odpowiednio skomponowane, można długo na nim jechać, ale to... to jest słabo skomponowane fbw, wszystko robisz na jednej sesji. Trochę nieprzemyślane, wręcz tragiczne.

A ćwiczenia wielostawowe pokazał Ci trener i odpowiednią technikę ? Martwy ciąg, przysiad ( nie na smithie ), sama nauka ich poprawnego wykonania zajmuję dużo czasu.

+ Wiesz, ze nie musisz jeść 5 posiłków dziennie jeżeli Ci to nie odpowiada ?


+ pokaż jak się odżywiasz [ przykładowe menu ], makro i może jakieś zdjęcia sylwetki, to na pewno ułatwi sprawę.
[Diety też starałem się przestrzegać czasem zdarzały się pokusy.] - zakładam, ze masz jakiś schemat od tego "trenera" i na nim lecisz po prostu. , ale może się mylę.
Wysłana -
Technikę pokazywał ale z martwym Ciągiem niemialem doczynienia jeszcze.. Oto zdjęcia dzisiejszego dnia diety i zdjęcie mojej sylwetki ( brzucha) bo to dla mnie priorytet ;) bo muszę spalić jeszcze dużo fetu... ;( dlatego cofam się do pytania które zadałem na początku^^ bo myślę że podałem już wystarczająco informacji które mam nadzieję pomogą w odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie. .













Wysłana -
To 2 sniadanie zabójcze, wolałbym chyba nic nie zjeść

To są jakieś automatyczne szablony posiłków ? Wiesz w ogóle jakie masz mieć makroskładniki ?

Tragedia, dużo łatwiej jest samemu zdecydować co się zje niż jeść jak ktoś Ci coś każe, bo długo to w tym nie wytrwasz, tutaj chodzi o zmianę stylu odżywania, przecież nie będziesz jadł według kogoś rozpisek przez resztę życia

Ja bym Ci proponował samemu obliczać zapotrzebowanie mniej więcej i makroskładniki, obciąć z tego 300-400 kcal i patrzeć co się dzieje [ pomierzyć też wymiary, bo waga czasami kłamie ]. Ewentualnie dodać jakieś cardio/interwały jak nie będzie spadać, odnośnie tego jak obliczyć zapotrzebowanie i makro masz podwieszone tematy w działach.

Ten trening do zmiany, jak dopiero zacząłeś przygodę z siłownią, to ja bym poszukał na twoim miejscu jakiegoś porządnego fbw [ Trening A i B na zmianę, z ćwiczeniami wielostawowymi, martwy, przysiad, wyciskanie leżąc to powinno się tam znaleźć, jak najwięcej ćwiczeń na wolnych ciężarach i progresja liniowa ( dokładanie ciężaru z treningu na trening, na początku na pewno to będzie możliwe mimo redukcji) ].
Wysłana -
Przecież to bebio jest dla lasek. Czegoś nie rozumiem. Dietę masz tą samą- tak? Jak nie trenowaLes na siłowni to waga spadała ok 1000g na tydzień. Od kiedy trenujesz - 2 miesiące- spać tylko 300g. A jest z czego spadać. Coś tu się nie zgadza. Teraz napisz jak było naprawdę z dieta.
Wysłana -
No właśnie naprawdę trzymam dietę!!!! Czytałem też że może być tak że organizm broni się przed szybką utrata wagi... Jeśli tak niejest to mnie popraw... Ale dietę trzymałem solidnie! Czasem zjadłem coś extra ale nie było to często.. Hidan 20 Dzięki zastosuje się do tego może to pomoże osiągnąć mój cel!
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź