SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

MNIEJSZA WYDAJNOŚĆ NA TRENINGACH CZY POMOŻE PRZERWA?

Wysłana -
Witam,
Trenuję bez przerwy od października 2016r. Nawet jak byłem w 2017 roku na wakacjach to też ćwiczyłem. Od jakiegoś miesiąca, spadła mi wydajność przy treningach, w dodatku nie ma żadnego progresu. Nawet przed treningówki typu napalm mi nie pomagają.
Jak myślicie czy przerwa taka 2 tygodniowa, może mi pomóc?. Nie wiem czy to nazwać przetrenowaniem.
Plany zmieniam regularnie, nawet od 2 miesięcy stosuję FBW, czego wcześniej nie stosowałem, może też w tym coś jest, przy splicie katowałem dane partię ciała.
Poradzcie mi czy zrobić sobie taką przerwę i na jak długo, czy może pomoże zmiana z powrotem na split.

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Jeśli taki długo okres był bez przerwy to możesz zrobić ale 2 tygodnie to za dużo 1 tydzień w zupełności wystarczy.
Ważne czy dieta i regeneracja teraz jest na dobrym poziomie?
Wysłana -
Dieta jest na dobrym poziomie 3100kcal, z regeneracją może być w sumie gorzej, bo śpię po 6 godzin.
Wysłana -
Wrzuć sobie tydzień całkowitego odpoczynku, drugi tydzień już zrób sobie na 50% ciężarach jakieś podstawowe FBW i kolejny już zacznij jakiś mikrocykl wg celu
Wysłana -
Regeneracja to podstawa, nie ma co się zajeżdżać. Dorzuciłbym do tego jeszcze jakieś adaptogeny ;)
Wysłana -
kw4prk
Dieta jest na dobrym poziomie 3100kcal, z regeneracją może być w sumie gorzej, bo śpię po 6 godzin.


Możesz tydzień sobie zrobić luzu i postarać się odespać nieco i dalej trzymać dobrą dietę sytuacja powinna się poprawić.
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź