SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

MNIEJSZA WYDAJNOŚĆ NA TRENINGACH CZY POMOŻE PRZERWA?

Wysłana -
Witam,
Trenuję bez przerwy od października 2016r. Nawet jak byłem w 2017 roku na wakacjach to też ćwiczyłem. Od jakiegoś miesiąca, spadła mi wydajność przy treningach, w dodatku nie ma żadnego progresu. Nawet przed treningówki typu napalm mi nie pomagają.
Jak myślicie czy przerwa taka 2 tygodniowa, może mi pomóc?. Nie wiem czy to nazwać przetrenowaniem.
Plany zmieniam regularnie, nawet od 2 miesięcy stosuję FBW, czego wcześniej nie stosowałem, może też w tym coś jest, przy splicie katowałem dane partię ciała.
Poradzcie mi czy zrobić sobie taką przerwę i na jak długo, czy może pomoże zmiana z powrotem na split.

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Jeśli taki długo okres był bez przerwy to możesz zrobić ale 2 tygodnie to za dużo 1 tydzień w zupełności wystarczy.
Ważne czy dieta i regeneracja teraz jest na dobrym poziomie?
Wysłana -
Dieta jest na dobrym poziomie 3100kcal, z regeneracją może być w sumie gorzej, bo śpię po 6 godzin.
Wysłana -
Wrzuć sobie tydzień całkowitego odpoczynku, drugi tydzień już zrób sobie na 50% ciężarach jakieś podstawowe FBW i kolejny już zacznij jakiś mikrocykl wg celu
Wysłana -
Regeneracja to podstawa, nie ma co się zajeżdżać. Dorzuciłbym do tego jeszcze jakieś adaptogeny ;)
Wysłana -
kw4prk
Dieta jest na dobrym poziomie 3100kcal, z regeneracją może być w sumie gorzej, bo śpię po 6 godzin.


Możesz tydzień sobie zrobić luzu i postarać się odespać nieco i dalej trzymać dobrą dietę sytuacja powinna się poprawić.
Wysłana -
Witajcie, piszę po przerwię którą wykonałem, początkowo miała to być tygodniowa przerwa, lecz po tygodniu czasu się rozchorowałem i zmusiło mnie to do przedłużenia tej przerwy do dwóch tygodni. I dobrze mi to zrobiło, tydzień to było by za mało, nawet jak minął ten tydzień to nie czułem takiego wypoczęcia. Ale te dwa tygodnia bardzo dużo mi dały, myślałem że już nie będę miał z powrotem takiej motywacji, siły do ćwiczeń, ale po przerwie naładowałem baterię na 150%, i myślę że to zostanie na najbliższy rok. Teraz wiem że każdy powinien raz w roku zrobić taką przerwę, dodatkowo zrobiłem taką przerwę psychiczną, czyli odciąłem się od z każdej strony od siłowni (przedewszystkim żeby nie nakręcać się na trening ogólnie ograniczyłem wejście na forum, oglądanie filmików na YT. Jedynie co chciałem utrzymać to dietę, lecz w niektóre dni przeginałem z jedzenie. Zaobserwowałem że jak człowiek nie ćwiczy, ani nie siedzi w tym temacie to z łatwością przychodzą mu pokusy na nie zdrowe jedzenie.
Wysłana -
Dlatego każdego zachęcam do zrobienia takiej przerwy raz w roku, spadków jakiś nie odnotowałem dużych, może trochę na brzuchu delikatnie przybrałem:)
Wysłana -
Bo to trzeba wyczuć samemu czy przerwa jest potrzebna, a podczas jej sporo snu i miska dobrze utrzymana i będzie poprawa.
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź