SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

MMA i rozbudowa sylwetki

Wysłana -
Witam wszystkich, mam oto taki problem ponieważ od następnego tygodnia wybieram się na treningi MMA 2 lub 3 razy w tygodniu (2 lub 3 razy ponieważ często mam jazdy na prawo jazdy w piątki a ciężko o inne terminy) i chce do tego przybrać na masie i wyrobić sobie jak najlepiej potrafię sylwetkę w około 4 miechy ;) Mam zakład z kumplem w ramach motywacji :D A więc jaki rozkład i rodzaj treningu pozwoli mi na przybranie na masie aby stać się taki bardziej atletyczny, wiecie o co chodzi, sylwetka takiego fightera, szerokie ramiona, plecy, brzuch, klata etc.??? Mam troszeczkę tluszczyku na brzuchu którego chciałbym się pozbyć i odsłonić mięśnie. Dodam że codziennie rano jem shake z jogurtu naturalnego i owoców (około 300-400 ml) w szkole kurczaka z ryżem i warzywami, po szkole różnie, nawet to co w szkole a wieczorem głównie tak 5 jajek, teraz coraz więcej. Ogólnie staram się jeść dużo po prostu. Jakiś czas wcześniej już trenowałem mma, wiem że to jest dla mnie lecz miałem parę problemów i nie mogłem po prostu kontynuować tego.
Na razie moja rozpiska tygodniowa wyglądała tak że:

Poniedziałek: Interwał "tomahawk" plus brzuch w domu (na spalenie tkanki tłuszczowej)
Wt: Technika na worku treningowym lub treningi i sparingi z kolegą
Śr: Trening siłowy z hantlami (dostępne tylko 2x 15 kg, 1x10, 1x5) + brzuch. Planuje przenieść się na siłownie, zobaczę jeszcze jak to wyjdzie z możliwościami
Czw: Piramidka wytrzymałościowa pull up/dip na wzmocnienie pleców, trica i klaty plus brzuch
Pt: wolne (jazda albo praca)
Sbt: To co we wtorek
Nd: To co w czwartek

Dodam jeszcze że treningi zacznę od następnego tygodnia 2-3 razy w tygodniu więc będzie to pon-śr-pt



Zmieniony przez - Morderca2000 w dniu 2018-06-11 20:31:01

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Morderco,
za pomocą takich treningów, interwałów i treningów wytrzymałościowych nie rozbudujesz za bardzo muskulatury. Ale tłuszcz spalisz prawie na pewno jeśli nie będziesz jadł za dużo. Ile masz lat i jakie wymiary? Jaki staż treningowy?



Zmieniony przez - Mellopl w dniu 2018-06-11 23:18:00
Wysłana -
Na czyms takim super masy nie bedzie, ale tez podales za malo informacji i jakos chaotycznie to wszystko napisales.
Wysłana -
Lat 18, dwa miesiące mma, 5 miesięcy street workout z tego co mogę dokładnie określić a tak ogólnie jestem cały czas aktywny ruchowo, wielu dyscyplin próbowałem. Wymiary podam wkrótce, piszę to przed snem ;) tak wiem dość chaotycznie ponieważ co do tej sprawy to dużo siedzi mi w głowie i sam już nie wiem po prostu co się przyda co nie :D a te wymiary jak podać, napinać mięśnie czy na luzaku? Np ramie (biceps) itd


Zmieniony przez - Morderca2000 w dniu 2018-06-12 00:04:42
Wysłana -
W 4 miesiace bedzie ciezko zrobic mase i jeszcze ją ''wyrobić'' plus za duzo aktywnosci zeby dobrze przymasować no i na dodatek czasu malo.
Wysłana -
Tak jak mówi Anisk.
NIe mierz się, nie potrzeba.

Ja bym na Twoim miejscu postawił na lekką redukcję, to bardziej realistyczne. Zrzucisz brzuch i odsłonisz trochę mięśni.
Wysłana -
Czyli trenować takim systemem jak dotychczas?

Ogólnie jak widziałem po moich kolegach to oni chodzili na mma i na siłkę i widać po nich że są naprawdę tacy w miare duzi i wytrenowani w walce. Nie mam pojęcia jak oni to dokladnie zrobili


Zmieniony przez - Morderca2000 w dniu 2018-06-12 06:48:02
Wysłana -
jest cos takiego, jak periodyzacja treningowa.
nie da sie robic wszystkiego na raz, zwlaszcza jak czasu jest niewiele.
musisz podzileic sobie cele i treningi na rozne mezocykle:
masa, redukcja, wytrzymalosc itd
Wysłana -
Kurcze chciałbym właśnie urosnąć trochę plus do tego trenować sztuki walki bo kocham to normalnie :c a 2 razy w tygodniu SW i 3 razy trening siłowy na mase (mocna pompa)?


Zmieniony przez - Morderca2000 w dniu 2018-06-12 11:14:44
Wysłana -
Plus nie za bardzo mam pojęcie jak to ułożyć. Poczytałem o tym lecz trochę mi się to miesza, nie wiem jakie ćwiczenia dobrać, po prostu mętlik w głowie
Wysłana -
Przy takiej aktywnosci nie masz szans zrobić masy, masa ma to do siebie, że trzeba robić ją spokojnie i rozłożyć na jakaś ilosc czasu bo kazda chęć przyspieszania kończy sie zazwyczaj zalaniem i cala sylwetka idzie w zlym kierunku, dlatego odrzuć SW skoro i tak trenujesz sztuki walki, nie jest Ci to potrzebne. Zostaw 3x w tygodniu trening siłowy ale jezeli chcesz dawać z siebie 100% na treningach sztuk walki to jest tam takie spalanie kalorii i zajazd organizmu, ze potem nie bedzie szans o zrobieniu dobrej jakosciowo masy.
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź