SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

MMA a biała broń

temat działu:

Scena MMA i K-1

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 5130

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 24
Witam!

Chciałbym zacząć trenować mieszane sztuki walki, mieszkam 20 km od Poznania i szukam jakiegoś godnego polecania klubu w rozsądnej cenie.
Mam 17 lat i do tej pory trenowałem piłkę nożną, pragnę zmiany na coś innego. Jak to jest z tą "białą bronią"? Jeśli trenuje w klubie i ktoś zaatakuje mnie na ulicy to ponoszę konsekwencje tak jakbym dźgnął go z noża (tak słyszałem). Jestem zielony jeśli chodzi o te sprawy. Proszę o pomoc.

Pozdrawiam.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1193 Napisanych postów 8529 Wiek 35 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 108293
Urban legend lvl 999
2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 17701 Napisanych postów 132148 Wiek 39 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1460637
A dlaczego ktoś ma Cię zaatakaować, mozesz się bronić nikt Ci nie zabrania, co innego jak przekroczysz granice obrony koniecznej.
1

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 412 Napisanych postów 11788 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 125319
anubis84
A dlaczego ktoś ma Cię zaatakaować, mozesz się bronić nikt Ci nie zabrania, co innego jak przekroczysz granice obrony koniecznej.


a ta granica jest bardzo cienka
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert