SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

META - Jak zaczac? Help

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4392

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1211 Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 41059
hmm mam prosbe czy mogl by ktos rozpisac cykl mety (pierwszy - tylko nie pytajcie czemu akurat meta- no cash:) dla czlowieka 180cm 70 kg wagi.

Teraz tak;
1-Ile tabsow powinien wziasc - i jaki cykl? 50-100?
2-Czy wystapic moze po takim cyklu Gino?
3-Czy meta blokuje przysadke czy jak to sie tam nazywa?
4-I czy potrzebne do takiej ilosci leki oslonowe?
5-po jakim czasie brania widac pierwsze efekty?

Jestem zielony co do mety, a nie chce kumplowi rozwalic watroby :) Dzieki. Tylko prosze rzadnych glopich uwag.

DuckmAn
Pozdrawiam.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 455 Wiek 5 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 6338
Meta to największe g**** jakie znam obojętnie czy to : polska, ruska czy amerykańska. Rozwalisz sobie wątrobę i zblokujesz Jądra i Przysadkę. Ponad to zapchasz jelita i wydmie ci bebech jak balon. A jak by tego było mało to masa, którą nabierzesz to w większości wida, tłuszcz i toksyny. Twoje mięśnie będą nalane!!! A jak przestaniesz brać wszystko spadnie. Zmniejszysz naturalne wydzielanie testosteronu. Prawie wszystkie koksy w tabletkach to bodziewie.(może tylko anavar jest coś wart)
Pozdrawia ELVIS!!!

Born To Win

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1211 Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 41059