SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

MAM PYTAŃ KILKA...

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1593

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51563 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
WITAM.
Chciałem zadać kilka pytań ponieważ jestem początkującym kulturystą...W roku szkolnym ćwiczę karate,miesiąc przed wakacjami zacząłem w domu ćwiczyć:robiłem 6x40 pompek na piąstkach,4x50 szerokich przysiadów,rozciąganie i 2x50 wąskich pompek...później przez tydzień stosowałem metodę ćwiczeń Sandowa,po tym tygodniu zabrałem sie za trening na masę (czy zrobiłem dobrze?),ćwiczyłem tym systemem przez 2 tygodnie i zmieniłem na trening na masę Ronniego Collemana
z magazynu Flex (numer czerwcowy lub kwietniowy). System ten jest ze sztangielkami...i pytanie czy stosując ten system będe miał przyrosty masy mięsniowej ( teraz już nie będe zmieniał,tylko konsekwentnie ćwiczył)
Aha jeszcze jedno (jeżeli ktoś ma ten numer pod ręką) rozpisałem go następująco :
DZIEŃ 1:KLATA i BICEPS
DZIEŃ 2:GRZBIET i TRICEPS
DZIEŃ 3:NOGI i BARY
DZIEŃ 4:ODPOCZYNEK (ćwiczę tylko ściskaczami- na uścisk)
I znowu od nowa (jeżeli jest błąd w rozpisaniu,bo nie ma czasu na regenerację to proszę mnie poprawić)

Teraz druga sprawa kupiłem Total Creatine(MEGABOL) i System Protein 80 (OLIMP) - Czy mogę mieszać te dwa suplementy?
Stosuje je teraz tak:
KREATYNA - godznę przed i zaraz po treningu
BIAŁKO - godzinę po ostatniej dawce kreatyny(czyli przed snem)


Z góry dziękuję za pomoc

PAKUŚ
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 43 Napisanych postów 8449 Wiek 41 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 48421