SFD.pl Trening w domu

Dodaj odpowiedź

Mój trening - proszę sprawdzić, czy dobry?

Wysłana -
Witam,



Po kilku dniach i poszukiwań w końcu ułożyłem sobie plan. Chciałbym abyście spojrzeli, czy jakoś to wygląda. Na siłownie na dzień dzisiejszy mnie nie stać. Robię coś z obciążeniem własnego ciała + bieg. Mój trening jest następujący



Poniedziałek: Trening siłowy

-Rozgrzewka (bieg w miejscu, 20pajacyków, 20skłonów, 20xkrązenie bioder, 5przysiadów, 3pompki)

-Napinanie mięśni brzucha leżąc 12-15 powtórzeń (jeśli po czasie nie będzie to dla mnie wysiłkiem podwyższę poprzeczkę o 3-5x)

-Wykroki na podwyżce 30x

-Program 300 przysiadów http://www.miesnienog.pl/program-300-przysiadow lub przysiady klasyczne 15-20 powtórzeń (po czasie będę podwyższał o 5x)

-Podciąganie na drążku. I znów albo program http://www.podciaganie.pl/ albo 8-10 powtórzeń (po czasie będę zwiększał o 3-5x)

-Pompki klasyczne 10-12x (po czasie podwyższę o 5-10x) lub program http://www.100pompek.pl/

-Pompki boczne - jak w przypadku pompek klasycznych 10-12x lub według programu

-Pompki z klaśnięciem 2-5x (po czasie podwyższę o 3-5x)

-Pompki z nogami na fotelu 10-12x lub według programu, który podałem wyżej

-Wyciskanie. Tu niestety mam tylko bańki. Wyciskanie siedząc 9 serii po 6-12x (po czasie będę zwiększał poprzeczkę)

-Wyciskanie bańki stojąc 9 serii po 6-12x (po czasie będę zwiększał poprzeczkę)

-Wyciskanie bańki tyłem 9 serii po 6-12x (po czasie będę zwiększał poprzeczkę)

-Boks, pompka, wyskok, podciągnięcie na drążku 3-10x

-Walka z cieniem 3-5min

-Rozciągnięcie na koniec



Wtorek: Bieg 35min



Środa: Trening siłowy (taki sam jak w poniedziałek)



Czwartek: Bieg 35min



Piątek: Trening siłowy (taki sam jak w poniedziałek i środę)



Sobota: Regeneracja



Niedziela: Regeneracja





Proszę napisać, czy w dzień siłowy nie jest tego za dużo? Wiele razy miałem tak, że przemęczałem swój organizm i dałem sobie spokój. Tym razem chciałbym, żeby było inaczej. Proszę spojrzeć i powiedzieć co ewentualnie usunąć bądź zmienić. Mój wiek to 18lat, wzrost 173cm a waga z rana to 54kg

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
ale jaki masz cel
Wysłana -
gsmt
ale jaki masz cel


Nabranie siły, trochę poprawę bicepsa no i większa kondycja. W przyszłości planuje iść w kierunku MMA.
Wysłana -
za dużo tego.
Poza tym jaki boks i jaka walka z cieniem jak dopiero zamierzasz iść w kierunku mma?
No i nie ma co odwlekać tego...póki jesteś młody i masz czas to teraz idź na mma, potem dopiero nie będziesz miał czasu.

aha i zrezygnuj z tych programów 100pompek,300przysiadów itp. Nie są tak efektywne
Wysłana -
QUEBLO
za dużo tego.

aha i zrezygnuj z tych programów 100pompek,300przysiadów itp. Nie są tak efektywne


Czyli z czego zrezygnować, skoro za dużo? Z programów, ok, rezygnuje. W takim razie ile powinienem robić pompek, przysiadów itp? 30-35 i jak nie będzie to już dla mnie wysiłkiem podwyższę o 5. Dobrze myślę?
Wysłana -
Poczytaj podwieszone tematy, tam masz gotowe treningi.
Nie próbuj sam uczyć się wyprowadzania ciosów itp. bo później ciężej ci się będzie oduczyć złych nawyków, niż po prostu nauczyć wszystkiego jak powinieneś.
Wysłana -
Venc1Lq
Poczytaj podwieszone tematy, tam masz gotowe treningi.
Nie próbuj sam uczyć się wyprowadzania ciosów itp. bo później ciężej ci się będzie oduczyć złych nawyków, niż po prostu nauczyć wszystkiego jak powinieneś.


Właśnie z podwieszonych tematów na forum ułożyłem powyższy plan.
Wysłana -
To coś słabo czytałeś. :D
Wysłana -
Venc1Lq
To coś słabo czytałeś. :D


Dlaczego? Przecież większość ćwiczeń jest stąd: http://www.sfd.pl/Plan_treningu_dla_osób_początkujących_-_foty_str._12-t359947.html. 
Wysłana -
No to ja chyba nie rozumiem twojej wypiski. Ale jak Ty tam masz 9 serii po kilka ćwiczeń to nawet nie rozumiem skąd Ty to wytrzasnąłeś.
Wysłana -
Venc1Lq
No to ja chyba nie rozumiem twojej wypiski. Ale jak Ty tam masz 9 serii po kilka ćwiczeń to nawet nie rozumiem skąd Ty to wytrzasnąłeś.


W powyższym linku, który podałem wyjąłem ćwiczenia. Jeśli chodzi o serie nic tam o tym nie pisze. Piszę 8-10 powtórzeń, więc tak robię. Serie dodałem sobie sam, bo w temacie nikt o nich nie wspominał.
Strona 1 z 3
Dodaj odpowiedź