SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Mój plan treningowy. Proszę o ocenę

Ankieta - proszę o pomoc

Płeć Kobieta
Wiek 26
Waga 60
Wzrost 163
Cel treningowy 58
Staż treningowy na siłowni 1
Uprawiane inne sporty rolki, pływanie
Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) Tak
Dieta Tak pół na pół. Czasami miewam chwile słabośći
Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje) niedoczynnosc i hashimoto
Zażywane suplementy euthyrox, witamina d + miłorząb japoński
Ostatnio przerabiany plan -
Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc) martwy ciąg max 16 kg
Wysłana -
Cześć, wrzucam mój plan treningowy:
-Poniedziałek trening ok 45 minut palenie tłuszczu (zajęcia siłownia) + 30 minut biegu na świeży powietrzu
- Wtorek Rolki około h
- Środa trening funkcjonalny (zajęcia siłownia)
- Czwartek h:20 Basen ok 45 minut
- Piątek albo bieganie ok 30-40 minut albo zajęcia brzuch uda pośladki (siłownia)
Czasami chodzę jeszcze sobota/ niedziela na siłownię na rowerek/stepper

Moja dieta
Staram się jeść w miarę dobrze (tak mi się przynajmniej wydaje), chociaż czasami zdarzają się jakieś wybryki
-Pije ponad 2 litry wody+ kawa+koper włoski+ czasami green tea
- Ciemny chleb na śniadanie i drugie śniadanie w pracy
- na obiad makaron ciemny, raz w tygodniu ziemniak, ryż
- jogurty owocowe, naturalne
Dodam, że choruje na niedoczynność tarczycy i hashimoto

Po południu wrzucę aktualne foty.

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Ale niestety z planu niewiele wiadomo bo nie podałaś jak trenujesz na siłowni to nie za bardzo wiem jak Ci pomóc.
Wysłana -
1. Poniedziałek
Wysłana -
Gdzie tu w tej diecie jest białko? Gdzie sa tłuszcze? Co złego w ziemniakach? Przy niedoczynności i hasi to się eliminuje gluten i nabiał. Przy zdrowej diecie eliminuje się słodzone jogurty. Dieta - dramat.
Wysłana -
Trzeba by było jakiś zrzut zrobić diety jak to energetycznie wygląda czy nie jesz za mało.
Wysłana -
1. Poniedziałek: przed treningiem zawsze ok 20/30 min rowerek + rozgrzewka
Nazwa: palimy tłuszcz
Ile: Dwie/trzy serie od razu po minucie każda.
Jak: robimy stacje dla każdego ćwiczenia
Jakie ćwiczenia: bieg z ciężarkami, ćwiczenia z liną, wchodzenie i schodzenie ze skrzyni z workiem 10 kg, ćwiczenia z gumami i linami, wchodzenie z schodzenie ze steppera z kettlem, wypychanie pośladków na boosu

2. Środa: przed treningiem zawsze ok 20/30 min rowerek + rozgrzewka
Nazwa: trening funkcjonalny
Ile: Dwie/trzy serie od razu po minucie każda.
Jak: Stacje
Jakie ćwiczenia:wykroki ze sztangą, podskoki krótkie ze sztangą, ćwiczenia ze sztanga nad głową (obciążenia max 5/7 kg), zwis na linach i pociąganie się,
brzuch z podawaniem piłki (z nóg do dłoni i vice versa), oparcie o ścianę z gumową piłką i trzymanie w dłoniach z przodu piłki ok 7 kg. Podnoszenie jej w górę i w dół na wysokości klatki, brzuch na boosu, ćwiczenia klatki piersiowej na linach, bieg pomiędzy przeszkodami, ''kaczuchy'' z gumami. To tak w skrócie.

3. Piątek: przed treningiem zawsze ok 20/30 min rowerek + rozgrzewka
Nazwa: brzuch uda pośladki
Ile: Dwie/trzy serie od razu po minucie każda.
Jak: Stacje
Najwięcej ćwiczeń na pośladki z gumami. Głównie wypychanie w bok, w górę, wykroki. Brzuch zwykłe, skrętne, z trzymaniem nóg w górze. Wchodzenie i schodzenie ze steppu z gumą i cięzarkiem
Wysłana -
Moją ''dietę'' rozpiszę po południu i wrzucę
Wysłana -
no i jaki masz cel treningowy?
Wysłana -
Skoro koleżanka napisała, że waży 60 kg, a cel treningowy to 58 kg.. To chyba redukcja?


Zmieniony przez - deja vu w dniu 2018-03-12 14:41:35
Wysłana -
Plus wyrzeźbienie ciała+ uniesienie tylka+ wysmuklenie nóg.
Wysłana -
powinnas postawic sobie jakies cele etapami
skoro jest lekka nadwaga, ustal na razie cel redukcji tluszczu
podniesienie tylka, czy nabranie bardziej atletycznego wygladu wiaze sie juz z budowa masy miensiowej, co nie zgrywa z redukcja
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź