SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Low carb - proszę o ocenę

Ankieta - proszę o pomoc

Wiek 30
Płeć Mężczyzna
Cel Redukcja najlepiej do poziomu 12-13% BF
Waga 84,6 kg
Wzrost 186 cm
Poziom bf (zdjęcie poglądowe) ok 25% (Tanita MC-980 zmierzyła 21,1%, ale czytałem już artykuł o wiarygodności pomiarów nawet najdroższych wag analitycznych i pewnie jest właśnie o te ok. 4% więcej)
Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?) Praca biurowa, więc siedząca. Często z nadgodzinami. Około 5000 kroków dziennie. Treningi rano, ewentualne bieganie wieczorem.
Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni) Siłownia 3 x tydzień, treningi o dosyć niskiej intensywności, bo praktycznie jestem początkujący. Trenowałem po parę miesięcy z długimi (też paromiesięcznymi przerwami), więc nie ma jeszcze wytrzymałości. Siłownia full osprzęt.
Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie Ostatnie 2-3 tygodnie zbilansowana.
Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie) Dobry. Nie wiem, czy nie powinienem zrobić jakiegoś profilu hormonalnego, bo mam przeczucie, że mogłem okresami jeść za mało i rozregulować sobie metabolizm.
Stosowana lub planowana suplementacja Białko Biotech Zero Iso Whey.
Wysłana -
Poza ankietą wrzucam też wymiary:
Obwód klatki: 100 cm
Obwód w pasie: 94 cm
Obwód bicepsa: 35 cm
Obwód uda: 67 cm
Obwód łydki: 40 cm
Obwód bioder: 105 cm
Typ budowy: ciężko stwierdzić - od pasa w dół wygląda na endo-, od pasa w górę na ektomorficzną ;)