SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Low carb - proszę o ocenę

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2019

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

30

Płeć

Mężczyzna

Cel

Redukcja najlepiej do poziomu 12-13% BF

Waga

84,6 kg

Wzrost

186 cm

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

ok 25% (Tanita MC-980 zmierzyła 21,1%, ale czytałem już artykuł o wiarygodności pomiarów nawet najdroższych wag analitycznych i pewnie jest właśnie o te ok. 4% więcej)

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

Praca biurowa, więc siedząca. Często z nadgodzinami. Około 5000 kroków dziennie. Treningi rano, ewentualne bieganie wieczorem.

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

Siłownia 3 x tydzień, treningi o dosyć niskiej intensywności, bo praktycznie jestem początkujący. Trenowałem po parę miesięcy z długimi (też paromiesięcznymi przerwami), więc nie ma jeszcze wytrzymałości. Siłownia full osprzęt.

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

Ostatnie 2-3 tygodnie zbilansowana.

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

Dobry. Nie wiem, czy nie powinienem zrobić jakiegoś profilu hormonalnego, bo mam przeczucie, że mogłem okresami jeść za mało i rozregulować sobie metabolizm.

Stosowana lub planowana suplementacja

Białko Biotech Zero Iso Whey.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 36 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 916
Poza ankietą wrzucam też wymiary:
Obwód klatki: 100 cm
Obwód w pasie: 94 cm
Obwód bicepsa: 35 cm
Obwód uda: 67 cm
Obwód łydki: 40 cm
Obwód bioder: 105 cm
Typ budowy: ciężko stwierdzić - od pasa w dół wygląda na endo-, od pasa w górę na ektomorficzną ;)