SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Legalne przyjmowanie testosteronu a skutku uboczne

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3692

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 40 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 160
Witam, przejrzałem parę tematów w necie odnośnie przyjmowania testosteronu, od razu mówię, że w kwestii ćwiczeń, przyjmowania hormonów czy suplementów jestem całkowicie zielony, więc proszę o wyrozumiałość.

Jakoś w listopadzie poszedłem na siłownię głownie po to żeby schudnąć i też z racji podejrzenia u siebie przez samego siebie ginekomastii ale miałem nadzieję, że to jest związane po prostu z przytyciem, po pół roku schudłem około 15 kg, niestety podejrzenie ginekomastii nie ustąpiło, od paru lat miałem z tym problem i chyba za późno się do tego zabrałem, wykonałem sobie prywatnie badania na hormony okazało się, że mój poziom testosteronu nie mieści się nawet w normie, która z badań wynosiła 240-940. I teraz moje pytanie brzmi z racji wielu informacji również negatywnych odnośnie przyjmowania testosteronu czy w sytuacji kiedy u mnie jest on za niski i będę go przyjmował normalnie pod okiem endokrynologa do jakiegoś poziomu średniego powiedzmy około 600 to czy te skutki negatywne u siebie też zauważę czy one są głownie u osób, które mają już jakiś średni poziom i chcą mieć wyższy ?

I kolejne pytanie jeżeli dojdzie on powiedzmy do tych 600 jednostek to wiem, że jak przerwę przyjmowanie to będzie spadał, ale jak wygląda ten spadek rocznie ? Ile to może być jednostek na poziomie 1-5, 10-20 czy więcej jest jakaś prawidłowość czy to zależy od danego organizmu ?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)