SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Kurs na trenera personalnego

temat działu:

Po siłowni, o siłowni

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3077

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 12 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 188
Chciałbym się zapytać was o kursy na trenera personalnego. Myślę o pracy na takim stanowisku, może się spodoba bo ludzie chwalą. Wiedzę po paru latach treningów i czytania jakąś mam, chodzę na kursy i studiuję w tym kierunku więc cały czas to idzie w stronę rozwoju - jednak aby pracować nie wystarczą same umiejętności, praktycznie wszyscy pracodawcy wymagają "uprawnień trenera personalnego" i nie jest to istotne czy ktoś spędził na siłowni aktywnie 10 lat, czy nie wie co to martwy ciąg - ma być papierek. Jak wiadomo większość z takich kursów na trenera nie jest zbyt wiele warte w związku z tym chcę załatwić to jak najtaniej, a wiedzę zdobywać w rzeczywiście efektywny sposób. Moje pytanie odnośnie najprostszego i najtańszego sposobu jaki znalazłem: jakiś kurs online. To wystarczy? Po zaliczeniu tego egzaminu i otrzymaniu dokumentów o których tam piszą pracodawcy będą zadowoleni?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Szacuny 14675 Napisanych postów 53178 Wiek 34 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 400639
Witaj,
Wiadome, że jest to kurs na którym nie dowiesz się wszystkiego, ale... Postaram się wyprowadzić cię z błędu na przykładzie Polskiej Akademii Sportu z którą SFD współpracuje.